Niican

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Så kommer . . .

Av Denice Lundahl - 1 november 2014 08:43

vi till det här med….

liggandet.

Sex.

Knulla.

Göka.


Eller vad man nu vill kalla det.

Det är så vi blir till.

Naturligt.

Mest naturliga som finns egentligen. 

 

Ändå är det så tabu.

Man får lov att ligga / ha sex hemma innanför stängda dörrar.

Man får lov att vara hur sexuell man vill som person men man ska helst inte säga det eller visa det.

Du får inte ligga med vem du vill eller hur många du vill.

Inte som tjej i alla fall.

Då blir det , det här snacket.

"Hon är en hora, hon knullar med alla"

Bla bla bla bla.

Varför kan man inte få vara galen och göra som man vill ?

Om en tjej vill ligga med 100 killar låt henne göra det då.

Jag kan vara likadan.

Alltså dömande.

Men varför egentligen ?
Sex är naturligt.

Sex är ingen synd.

Vissa människor har en större sexlust än andra men är det egentligen något fel ?

Något som man ska skämmas över eller känna sig skamsen ?

Egentligen inte.

Det är ju det närmsta två människor kan komma varandra.

Det borde vara något fint.

Eller bara något som är jävligt skönt.

Beror ju på vilken relation dom två har som väljer att ligga med varandra :)

 

 

Men i alla fall är det ju JÄTTE tabu att ha sex i tv.

Det är ju katastrof.

Jag kan känna att det är väl upp till var och en.

Jag hade aldrig kunnat ha det.

Men om du vill så varför inte ?

Alla människor har sex.

Det är inte så att folk går in i tex paradise hotel och tänker att nu ska jag ligga med alla .

Jag tror det bara händer.

Du lever bland kameror 24/7 tillslut glömmer man nog bort dom.

Och ditt liv stannar ju inte upp för du är där inne.

Är du attraherad av något och sugen så ska du vänta flera veckor då ?
Det är ju deras vardag.

Jag vet inte har aldrig varit där så ska inte uttala mig egentligen.

Tycker bara att det blir så mycket hat och elaka ord osv.

Och att folk ibland tänker lite konstigt.

 

När jag börja gymnasiet (inte riktigt samma sak men... ) så hade vi glas överallt.

Man såg in i alla klassrum , man såg alla var dom än var typ.

Och jag vet hur många ggr vi skämde ut oss där för vi glömde det.

Vi glömde bort att alla kunde se oss.

För man vänjer sig.

Kan tänka mig att det är lite samma sak med kameror i facet 24/7.

 

Men men . . . 

Uppe med tuppen .

Så jävla trött på mig själv.

Ska fixa mig lite sen bege mig mot Hjärup :)
Idag händer det ;)

Om nån timme är jag världens lyckligaste tjej :)

 

Trevlig helg på er / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards