Niican

Alla inlägg under oktober 2007

Av Denice Lundahl - 27 oktober 2007 17:14

Egentligen är de en helt vanlig lördag men samtidigt inte.

Idag tog Syrran ut mig på en shopping runda :)

De var typ min födelsedagspresent fick dock pengar också :)

Så vi åkte i alla fall till Nova Lund.

Kände mig extremt shopping sugen men ja det blev inte så mycket av de.

De enda jag hade med mig hem var ett par skor.

Dock ett rosa bandet band också :)

Egentligen skulle jag köpa stövlar men de blev ett par andra skor istället.

Och sen blir jag så otroligt irriterad för jag är väldigt speciell med kläder.

Väldigt väldigt speciellt eller ja typ kräsen.

Så när jag väl hitta något snyggt idag så fanns de inte min storlek.

Eller så fanns de min storlek men så satt de som en säck på mig.

Alltså ahh innan hade jag S men den tröjan jag prova som var S alltså den bara hängde på mig .

Skit störigt !

Så blev lite lagom sur faktiskt.

Och så var de med dom tröjorna.

Ingen som satt fint eller var i min storlek så fick vara utan.

Nu ska Nican bli tjockis igen.

Så hon kan köpa tröjor som sitter bra igen !

De är faktiskt lite smått irriterande men men ska gå upp några kilo så löser även de sig ;)

Dagen var jätte trevlig med syrran och allt.

Inte så ofta man umgås med henne längre men ja vi får hoppas att de löser sig med tiden :)

Men dagen var lyckad och de kommer även kvällen bli ;)

Så allt känns superbra just nu ;)

Av Denice Lundahl - 10 oktober 2007 19:17

Så många ord som egentligen bara var tomma ord.
Så mycket handlingar som inte betydde något.

Så starka känslor som egentligen inte fanns där.

Så nära men samtidigt så långt ifrån.

Tätt inpå men samtidigt i två olika världar.

Så nära men samtidigt på två helt olika plan.

En delad vilja som egentligen var två helt olika viljor.

Underbart och fint men egentligen bara inbillning.

En uppmålad bild som var perfekt men i själva verket inte var mer än lögner.

En underbar upplevelse uppbyggd på lögner.

En dröm för bra för att vara sann.

Uppvaknandet ur drömmen slår hårt.

Sår som har svårt att läka och våta kinder.

Känslor i överflöd och ord som aldrig blivit sagda.

Kvar återstår en saknad,en längtan och smärtande minnen.

Minnen som kommer tillbaka om och om igen.

En saknad som inte går att få bort och en längtan som inte går att stilla.

Steget måste tas och allt måste förträngas.

Allt måste bort och aldrig mer komma åter.

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards