Niican

Alla inlägg under december 2007

Av Denice Lundahl - 31 december 2007 12:02

Ja nu har julafton varit osv.

Julafton var jätte trevligt :)

Jag hade jätte kul i alla fall :)

Mysigt med alla nära och kära.

Sen har de bara flytit på sen dess.

Varit lite här och lite där.

Fått in en bowling kväll också och jädrans vad jag har ont i min tummeled och armen också för den delen.

Men men ju mer man drack ju bättre blev man ju ;)

Förutom Tessan för henne gick de bara utför :P

Haha men kul hade vi i alla fall :)

Jaa och idag är de nyår.

Vågar inte säga att 2008 blir ett bättre år för de gjorde jag förra året och detta året har inte mycket bra hänt.

Men man kan inget annat än hoppas på de bästa i alla lägen :)

Men men detta blir de sista jag skriver på detta året.

Hoppas alla får en riktigt trevlig nyår.

Gott nytt år på er allihopa :)

Av Denice Lundahl - 19 december 2007 16:07

Snart jullov :)

Slutar imorgon.

Ska bli skönt som fan.

Fick VG på mitt andra Företagsekonomi B prov :)
Bra som fan bara att fortsätta så nu :)

Snart jul tror det är därför jag är så glad hela tiden.

Jag bara skrattar, sjunger och allt annat knasigt som jag har för mig.

Så på den fronten är de bra förutom att julklapparna måste fixas.

Men det ordnar man imorgon så de blir nog super :)

Jag orkar inte fundera över allt hemskt som händer och må dåligt över de.

Så istället så låter jag bli att tänka på de.

Det funkar för ett tag i alla fall :)

Sen får man väl ta tag i de med .

Men men sen kommer nyår snart.

Får se vad som händer då.

Vem man umgås med osv fast jag vet hur jag vill ha min nyår men vi får väl se.

Ett tag tills dess och allt kan hända ;)

Vissa saker kan man inte styra och man får helt enkelt avvakta och se.

Men mitt humör är på topp i alla fall och de är ju alltid något bra :)

Sen så får allt lösa sig av sig själv.

Och sen får man leva med hur de nu än blir ;)

Av Denice Lundahl - 15 december 2007 16:11

Så är de i alla lägen och vid alla tillfällen man kan helt enkelt bara hoppas på det bästa.

Jag hoppas verkligen på de bästa i detta läget.

Sen förra året har du gjort otroliga framsteg och fått tillbaka en hel del.

Du verkar inte vara något vidare lycklig men jag hoppas ändå att du är stark.

Att du kämpar på så du finns kvar här hos oss.

Och du är inte samma person längre som du var innan och bara de är jobbigt.

Jag vet att du aldrig kommer bli som förr.

Men i vilket fall som helst så vill jag du ska bli bra igen även om du aldrig kommer bli som förr.

Du betyder jätte mycket för mig.

Jag tänker på dig och hoppas att du blir bra igen.

Men men idag blir de födelsedagsfest så har ingen tid att deppa fast jag känner mig lite nere just nu.

Men de blir nog kul ändå :)

Jag vet inte mycket längre, är inte så säker som jag var förr men i vilket fall som helst så är de inget jag kan styra.

Så jag får helt enkelt ta de som de är och hoppas på de bästa även i detta fallet.

Allt löser sig till sist sen om de blir bra eller dåligt de får vi allt se ;)

Av Denice Lundahl - 2 december 2007 21:43

Ja nu på senaste har allt bara flytit på . .

Allt har gått sjukt snabbt.

Känns som min tid inte räcker till.

Mycket med teorin till körkortet nu.

Känns som att jag inte hinner bli klar med de tyvärr.

Så får nog avboka min tid och få en ny men jaja :)

Mycket ekonomi i skolan nu men har ändå ett drömschema :)

Bara ekonomi men när man börjar 12.20 alla dagar utan tis och fredag så får man väl inte klaga.

Börjar dock bli lite tjatigt med bara ekonomi men vafan:P

Fick VG på mitt prov :)

Nican börjar bli duktig ;)

Men men snart jul :)

Känns nice som fan.

Julen är sjukt mysig.

Älskar julen och mysigt med massa släkt osv att fira julen med :)

Men men syrran och Linda fyller år idag.

Grattis på er :)

Men men allt har gått så snabbt.

Pappas bebis är fortfarande liten men kommer gå sjukt snabbt och sen är den helt plötsligt hur stor som helst.

Men men allting går så snabbt fast i vissa lägen är de bra.

Jaa och från de ena till de andra så känns allt annorlunda nu, mer på riktigt på något sätt.

Tiden får avgöra.

De är ingen dans på rosor men som sagt med viljan och orken så funkar allt ;)

Allting ordnar sig, allting blir bra.

En vacker dag i alla fall  . . . .


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards