Niican

Alla inlägg under februari 2013

Av Denice Lundahl - 28 februari 2013 22:19

Så börjar jag bli ganska trött på det nu!
Jag har många ggr bara struntat i det och låtit det vara.
Men nu börjar det gå mig på nerverna!

Hon tvättar varje dag, jag skojar inte!
Ändå så snor hon min tvättid.
Hur är det möjligt?!
Jag kan väl för fan få 4h en gång i veckan?
Så jävla mycket tvätt kan du inte ens ha :s
Blir så irriterad!

Idag hade jag bokat (sen långt tillbaka)
Skrivit upp mig på listan som man ska!
Kommer in, då har hon snott torkskåpet!.

Jag plockar ut all hennes tvätt och hänger in min egen.
Nästa gång jag går ut, då har den jävel hängt in sin tvätt med min tvätt i torkskåpet!
Alltså nu får hon för fan ge sig!
Vill för fan inte ha hennes kläder bland mina :s
Måttligt trött på detta nu!
Snart dags att vidta åtgärder!


För övrigt är jag trött som en gnu :(
Ledig lördag, fyfan vad skönt :)
Haha :)

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 24 februari 2013 17:20

Makes you feel good, don't it?
Behind your Broadway show
I heard a voice say please don't hurt me
You've carried on so long
You couldn't stop if you tried it
You've built your wall so high
That no one could climb it
But I'm gonna try . . . 

 

Exakt ett år sen idag.

Helt sjukt så snabbt tiden har gått.

Det var en galen fest, en galen händelse och en galen efterfest.

Men gud vilken bra kväll/natt :)

Då var jag dock inte alls medveten om vad som skulle ske och såg inte på det på det sättet.

Men med tiden blev det något av det bästa som hade hänt mig :)

Så gud vad glad jag är över denna natten och vilken tur att ödet valde att våra vägar skulle korsas just då :)



För övrigt saknar jag morfar såå mycket :'( <3

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Av Denice Lundahl - 22 februari 2013 16:29

ha hamnat här ändå.
för lusten är svår att ändra på  . . . 

 

Jag vet inte vad ni tycker och tänker.

Jag vet inte vad som försiggår inne i era huvuden.

Det kan jag omöjligt veta om ni inte säger något.

Men om jag ska vara helt ärlig så bryr jag mig faktiskt inte :)



Ja det kanske är dumt.

Ja det kanske är galet.

Och ja det kanske inte blir som jag vill i slutänden.

Men ska jag kasta bort möjligheten ?

 

Ni vet inte det jag vet.

Det finns mycket som ni aldrig kommer förstå på det sättet som jag förstår det.

Det finns mycket bakom som ni inte vet om.

 

Men varsågod döm mig om ni vill.

Tänk " Hon är ju inte klok. Hur kan hon ? " osv osv.

 

Och kanske har ni rätt.

Kanske är jag galen som gjort detta val.

Men jag ångrar hellre något jag gjort än något jag ALDRIG gjorde.

 

Jag kan inte leva med tanken " Tänk om "

Jag klarar inte det.

 

Jag måste ge 110% av mig själv.

Jag måste kämpa.

Jag måste veta att jag har gjort ALLT som jag kunnat göra.

 

Sen hur det blir, det vet man aldrig.

Men man måste våga för att vinna ;)

 

Så tyck och tänk vad ni vill :)
Vågar ni så säg det till mig.

Om inte så håll det för er själva :)

 

 

Nu ska jag fixa mig efter att ha legat i ett varm bad och läst lite (Låter som en gammal tant, haha )

Och sen blir det fredagsmys :)

Imorgon väntas jobb, wihoo ;)

 

 

Trevlig helg på er alla mina vänner och ovänner.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 21 februari 2013 06:52

Blöder :'(

Det gör så ont.

Kämpar för att försöka hålla mig samman.

Kämpar för att inte låta tårarna rinna ner för min kind.

Kämpar och kämpar och kämpar.

Men det är svårt.


Vill bara låta tårarna rinna, i massor.

Vill bara titta tillbaka och minnas alla fina stunder.

Men helst av allt vill jag bara att du ska komma tillbaka så vi kan skapa ännu fler fina minnen !


Ska det någonsin sluta göra ont ?
Ska faktumet att "han har det bättre nu" någonsin hjälpa ?

Att han faktiskt var gammal och sjuk.


Jag tror inte det.

Hade kunnat döda för att få ha honom kvar.

Trots ålder.

Kanske egoistiskt av mig.

Men jag saknar honom så fruktansvärt mycket.

Han var/är en så stor del av mig.

Och jag hade SÅ gärna velat att han skulle få träffa mina barn.

Att mina barn skulle få träffa den här fantastiska människa.

Nu kommer det aldrig hända :(


Min älskade morfar, den finaste ängeln i himlen.

Jag älskar och saknar dig såå mycket :'( <3



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 20 februari 2013 17:21

En gång lyckats veva in mig i detta !

Jag trodde att jag gjorde något bra för en "vän".

När jag avslöja för henne att hon har en pojkvän som är otrogen.

Och inte bara otrogen, nej nej nej.

Utan killen har TJATAT på mig om att vi ska ses, han har skrivit mil långa sms om sina känslor för mig och NEKAT att han har något annat än vänskap med denna tjejen.

Men trots mina sms , mitt samtal och att hon fått läsa självaste sms där allting står svart på vitt så slår hon dövörat till.

Hon låter honom dra sina snyft historier och komma krypandes tillbaka.

Alltså ah jag blir så trött på alla tjejer som är upp över öronen förälskad och låter sina pojkvänner behandla dom hur som helst !

Ja han skickar blommar och fäller några tårar.

Hur många kan inte göra det ?

 

N gjorde samma sak med mig.

Gud vet vad han tagit sig till för att han då skulle få mig tillbaka.

Dom mest SJUKASTE sakerna och jag trodde också att det var ett "tecken" på att han ville vara med mig.

Men newsflash honey OM han hade ÄLSKAT dig, OM det ni har är KÄRLEK då skulle han inte ens vela vara med en annan tjej.

Och ännu mindre förklara sina känslor för en annan tjej.

När man verkligen är kär och älskar någon då ser man bara den personen.

OAVSETT !
Otrohet är ALDRIG okej oavsett hur mycket killen "ångrar" sig efteråt.

Om han hade älskat dig hade han varit rädd för att förlora dig.

Men han vågade riskera dig och er kärlek.

Då är där inte tillräckligt med känslor vill jag lova.

 

Och sen säger det ganska mycket när man måste pusha personen till ett förhållande !

Och han inte är villig att visa saker offentligt medans du berättar det för folk..

Helt sjukt att du inte kan se hur fel allting är ?

Men en dag när du inte ser det med kärlekens ögon längre kommer du inse att jag hade rätt.

 

Men lycka till.

Och stort grattis till honom som än en gång kommit undan med att vara otrogen och tillråga på allt få tillbaka tjejen :)
Du har nu visat honom att det är okej för honom att vara otrogen för du kommer ändå ta tillbaka honom och tro mig killar är smarta.

Han kommer utnyttja det ;)

 

Och till honom säger jag bara "synden straffar alla i slutänden"

Så må gud ge dig ditt straff en dag :)

HAHA hur smart är du som träffar två (kanske fler, vem vet ) på samma jobb ?

Undra hur länge du trodde att du skulle klara det utan att någon av oss fick reda på det :)

 

 

Jag är i alla fall glad att jag inte har några känslor så detta inte kunde ta lika hårt på mig som med N !

Den situationen har jag suttit i en gång och vill aldrig mer uppleva den igen !

 

Jag har inga känslor där och fanns heller inget att hämta.

Han som jaga mig, han som vela vara med mig.

Och ja det kanske bara var en lek för min del.

Och tyvärr fanns där en tredje part inblandad ( som jag dock inte visste om ) som blivit sårad.

Men nu får du skylla dig själv för nu utsätter du dig själv för det .

Så om det händer igen har du ENDAST dig själv att skylla.


En gång otrogen, ALLTID otrogen ;)

Inte som att du är första tjejen han varit otrogen mot heller för den delen :)

 

 

Men men nu ska jag hoppa i ett varmt skönt bad efter att gått hem ifrån jobb.

Gahh blir tokig på att vara utan bil.

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 19 februari 2013 19:48

IQ befriade människor !

Kan vi inte ta alla och samla på samma ställe ?

Så slipper resten av befolkningen bli drabbade !

Blir så jääävla irriterad !

 

Och ännu mer irriterad är jag över att min älskade fransman har lagt av !
GAAAH fick cykla som en dåre till jobb imorse.

KALLT och hosta ihjäl mig när jag kom fram !

Hur lång tid ska detta nu ta att fixa är frågan ?

Och hur jävla mycket pengar kommer jag inte vara tvungen att lägga på det ?

Vill inte, kan inte och har inte lust !

Men det är bara gilla läget, spendera massa tusenlappar och få det fixat ;)
Hell yeeeah .

Tur att pappa M och Sandra har hjälpt mig att spara pengar så jag har en back-up ;)

Denna månadens lön blir inget att hurra för efter alla dessa sjukdagar.

 

Och än är jag inte frisk.

Mår inte helt hundra än, hostar osv.

Orkar inte mer.

Vill må bra och vara på topp .

Men jag strävar framåt ;)

 

Var tvungen att kräka av mig lite, sorry !

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 18 februari 2013 16:46

was awesome
Super fucking awesome
It was me, myself and I and him
We had ourself a foursome  ;)

 

 

6:e dagen hemma idag.

Kul ?
Ja för fan !

ELLER INTE !!

Helt ärligt så vill jag bara bli frisk och gå till jobb.

Men kommer vara så sjukt rädd för att jag ska åka på något IGEN !

 

Blev inget jobb i helgen, hade fortfarande feber.

Feberfri idag och mår bättre men fortfarande väldigt hostig och känner mig inte helt 100.

Imorgon trotsar jag detta och går till jobb ändå !

För nu orkar och vill jag inte vara hemma mer !

 

Vill kunna jobba, göra saker osv.

 

Men ett litet ljus i tunneln såg jag idag , haha :)

 

Så jag är glad i alla fall, väldigt glad :)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 15 februari 2013 17:57

In the instant that you left
And I can't remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made

But when you touch me like this
And you hold me like that
I just have to admit
That it's all coming back to me
When I touch you like this
And I hold you like that
It's so hard to believe but
It's all coming back to me now  . . . 

 

 

Ja så ligger man här igen :(
Med feber och en väldigt rälig hosta !

I 4 veckor nu har jag varit hemma minst 2 dagar i veckan.

Hur sjukt är inte det ?!

Varför vägrar febern lämna min kropp ?
Och hur kan jag få det om och om igen ?

Jag tror att jag är utarbetad :(
Jag har haft en väldigt tung höst.

Både privat och på jobb.

Så jag tror att min kropp inte orkar mer.

Därför jag är mottaglig för EXAKT ALLA sjukdomar.

Jag vill inte mer :(

 

I onsdags när jag vaknat, tagit tempen och insett att jag återigen var sjuk.

Ringde jag mamma och grät som ett litet barn.

Jag vill inte vara sjuk !
Jag vill vara på jobb.

Orkar inte vara instängd här hemma :(

Gaaah !

Får se hur länge det håller i sig denna gången !

 

Jag hoppas i alla fall att jag är klar med alla sjukdomar sen och kan vara på jobb resten av våren !

 

Fredag idag, jag ligger kvar i soffan och tycker synd om mig själv :(

Får vi se hur jag mår imorgon.

Mår jag bra så är det jobb båda lör och sön.

Men jag vågar inte hoppas på för mycket :(

 

 

Trevlig helg på er :)
Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards