Niican

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Denice Lundahl - 1 februari 2013 07:25

man där igen.

Efter kanske 5 år sen sist.

Så gjorde man det igen.

Jag fick många varningar innan.

Men det är ju hela kicken ?

Eller är det bara jag som tycker det ?

 

Skitsamma så skulle smärtan inte få hindra mig.

ÄLSKAR att utmana mig själv och jag klara det :)
Måste ju säga att det gjorde inte ont !

Det kändes på vissa ställen lite grann men är inte det meningen ?

Ont skulle jag inte vilja säga att det gjorde.

Och definitivt inte så som folk förklarar det.

Haha även han som tatuera mig skrämde mig ju innan jag kom dit.

Men sen sa han att jag skötte mig bra osv :)

 

Så förlåt pappa M ( Vet att du inte tycker om tatueringar på tjejer ) men jag har numera en fin text på mina revben och jag är så nöjd :)


Det står kärleken övervinner allt på latin :)
Alltså Amor Vincit Omnia :)

Sjukt snyggt ;)

 

Haha man får lite försmak när man tatuerar sig och är sugen på att göra det igen.

Men vi får se.

Har en till i huvudet och sen foten som jag velat länge.

Men när det blir det får vi helt enkelt se :)

 

 

Fredag idag, sovit riktigt dåligt dom senaste två nätterna.

Känns som att jag inte sovit alls !

Haha hoppas på att nattpass inatt och imorgon blir det fääääst ;)

 

Trevlig helg på er :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

(Bättre bild kommer )

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards