Niican

Alla inlägg under april 2014

Av Denice Lundahl - 10 april 2014 21:13

Falska människor.

Folk som påstår sig vara ens vän.

Som sedan inte bryr sig ett skit.

Om du står mig nära, kallar dig själv för min bästa vän, alltid står bakom mig och finns där för mig.

Om du är en äkta vän och värdesätter vår vänskap väldigt högt.

Borde du inte fortfarande stå vid min sida då ?

Borde du inte fortfarande finnas där för mig i vått och torrt ?

Eller är du fortfarande en ÄKTA vän och min BÄSTA vän när du skiter fullständigt i mig ?


TÄNK PÅ DET !



Trött som ett as ! 

Varit på jobb från 7.30-18.30

Bara imorgon kvar sen på lördag morgon vid 05.00 tar jag äntligen helg.

Wihooo ! :)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Av Denice Lundahl - 9 april 2014 21:17

Vad jag vill.

Men jag vet inte om det går.

Vet inte heller om jag får.

Jag önskar verkligen att det kommer gå min väg.

Men jag förväntar mig inte det.

Vill inte bli besviken.

Så ska fundera, prata , tänka osv och se om det kan bli mer möjligt än vad det är just nu....

 

Tiden får avgöra.

Precis som med allt annat :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Av Denice Lundahl - 5 april 2014 08:59

Eller ej.
Jag tror knappt på det själv faktiskt.
Men man ska aldrig sluta förvåna sig.
Man kan faktiskt chocka sig själv också.

Men i alla fall slog jag upp ögonen vid halv 8 imorse.
Och eftersom jag inte behövde gå upp förrän 9 så tog jag på mig mina kläder och gick ner till gymmet :)
Så nu har jag tränat cirka emntimme.
Nu blir det duschen och sen ska jag bege mig till Eslöv :)

Trevlig lördag på er/ Denice Sölvgren lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards