Niican

Alla inlägg under juni 2008

Av Denice Lundahl - 26 juni 2008 19:54

Ja har inte varit hemma på en hel vecka typ.

Har varit hemma om en stund i fredags, hämtade kläder i lördags och en snabbis i tisdags men annars har jag varit hos bebbe :)

Midsommar var jag i bara tills typ elva när bebbe kom och hämta mig.

Sen åkte vi en stund till bebbes vänner, jag var trött och lite smått onykter så det blev ju vad det blev :)

Det har blivit lite fotbollsgolf och jaa jag suger på det.

Men fan inte lätt när man spelar mot bara pojkar.

Det har blivit en sväng till sövde, där blev det lite fruktsallad och match.

Det har blivit en sväng till nilssons och kollat på soffa eller möbler.

Det har blivit en match där jag träffa en tjej som typ gick i min klass på Didaktus :)

Hmm vad har vi mer hunnit med ?

Joo jag har hunnit med en tur till danmark med Linda :)

Trött som fan men det var kul.

Tiden har gått snabbt.

7 dagar det känns som typ 3.

Men så är det väl antar jag :)

Vi får se vad helgen har att bjuda på, har lite så halvplanerat, eller önskemål kan man väl kalla det :)

Men det blir nog bra hur som helst :)


Säger bara en sak : Jag hör allt, jag ser allt, jag vet ALLT. Så det är inte ens lönt att du försöker komma med ditt skitsnack ;)

Av Denice Lundahl - 20 juni 2008 14:34

I love you
but I gotta stay true
my morals got me on my knees
I'm begging please stop playing games

I don't know what this is
cos you got me good
just like you knew you would

I don't know what you do
but you do it well
I’m under your spell


Now you think that I
will be something on the side
but you got to understand
that i need a man who can take my hand   . . . .

Av Denice Lundahl - 18 juni 2008 13:54

Var i skolan idag och lämna mina nycklar.

Alltså neej nu vill jag inte sluta längre :(

Vill gå tillbaka ett år och ta studenten nästa år istället.

Eller gå om hela gymnasiet :(

Vill inte, kommer sakna alla knäppa lärare och elever.

Satt och prata med 4 av lärarna idag och jag har ångest :(
Vill inte sluta, vill stanna där.

Dom ska förmodligen köpa skolan och ändra en hel del och jag vill också vara med.

Jag har utvecklats jätte mycket på den skolan, jag har blivit en helt annan person, inte alls den personen jag var när jag kom från didaktus.

Jag har växt jätte mycket, vågar mer, pratar utav bara fan osv osv..

Vill stanna kvar och utvecklas ännu mer.

Kommer verkligen sakna skolan :(

Min lärare tipsa mig om någon skrivarlinje i skurup som han tycker att jag ska söka in till.

Skrev ju en bok som projektarbete och till råga på allt fick jag ju MVG :)

Men ska fundera på att gå där faktiskt, väldigt bra tips :)

Men men det blir nog bra i vilket fall :)

Gymnasiet är nu ett avslutat kapitel precis som en del andra saker i mitt liv.

Det är som en bok med flera kapitel, många sidor med både bra och dåligt innehåll, boken är färdigskriven och läst.
Nu stänger jag boken och öppnar den aldrig mer igen.

Its over and done :)

Av Denice Lundahl - 15 juni 2008 17:24

Ja igår var det Sverige match och jag följde med syster och Daniel till en av Daniels vänner.

Vi såg först matchen, vilket man sen blev lite arg för att Spanien satt det sista målet precis i slutet.

Men det är sånt man får ta.

Sen drog festen igång och det kom lite fler folk.

Vi var ganska många ett tag kändes det som.

Kul hade jag i alla fall.

Ganska roligt när det blev så stor grej av en kyss liksom men men :)

Sen vid 1 nån gång drog vi ut.

Gick först till etage men dom andra orka inte stå i kön eftersom jag och syrran gick in Vip.

Så vi drog till Harrys istället, det är 25 på harrys och jag trodde aldrig jag skulle komma in men jag hade flyt igår.

Kom in både på etage och Harrys och etage är nog 23 eller något.
Stack från Harrys vid  4, åt osv och sen körde Robin oss hem.

Var hemma vid halv sex, sex nånting, det var ljust ute och jag var inte alls trött men det ordnade upp sig det med :)

I alla fall hade jag kul igår, roligaste på länge faktiskt.

Det var kul med typ nytt folk osv, alla var jätte trevliga.

Men men det var en lyckad kväll i alla fall.

Det tackar vi alla för :)

Av Denice Lundahl - 2 juni 2008 18:08

Ja nu är det äntligen sista veckan i skolan :)

Nican tar studenten på torsdag.

Tro mig det är skit härligt men samtidigt ångest.

Vad ska jag göra nu ? Behöver ett jobb !

I alla fall klippningen + förlängningen är gjord :)
Klippningen gillade vi INTE men i med att jag förlängde det 2 dagar efter så var det lugnt :)
Nu är det långt, lockigt och fint :)

Jag är hel nöjd i alla fall.

Studenterna närmar sig och imorgon har jag den första :)
Esra tar studenten imorgon, Linda, Tess, Kristin på onsdag och sen jag själv på torsdag :)

Så jävla stressigt, måste fixa presenter osv.

Gud vad jobbigt :(

Men men har fullt upp denna veckan och sen 2 studenter nästa vecka också så nu jävlar är det mycket.

Jag hoppas mina betyg blir bra i alla fall :)
Fast jag klarade Matte C så förhoppningsviss så blir det inga IG :)
Trodde aldrig att jag skulle klara matten men är man skicklig så är man ;)

Haha jag är duktig bara jag vill .

Men men hoppas på en lyckad dag på torsdag :)

Det bara måste bli en oförglömlig dag och jag hoppas :)
Sen får vi allt se hur det hela slutar :)

Allt löser sig tillslut i alla fall. . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards