Niican

Alla inlägg under februari 2008

Av Denice Lundahl - 11 februari 2008 09:23

Ja senaste veckorna har gått så snabbt.

Senast 3 veckorna har allt bara flytit på och allt känns bra.

Kan nog inte bli mycket bättre just nu faktiskt :)

Studenten börjar planeras och vi har många sjuka ideér men får se hur de blir.

Alla är dock inte helt överrens fast vi inte är så många.

Men det blir nog bra :)

Allt annat är också i full gång.

Elias min lillebror ska snart döpas.

Han är så stor nu, det har gått så snabbt.

Min kusin har fått en liten flicka.

Eller liten och liten hon är rätt stor.

Haha men men . . .

Lite mycket i skolan just nu men annars så är allt rätt lugnt.

Min tid räcker inte riktigt till men kan vara för att man tillbringar mycket tid med en viss person plus skolan osv :)

Har även beslutat att jag ska bli av med mitt sockerberoende plus gå upp minst fem kilo :)

Det blir min tuffaste utmanning på länge men jag ska klara de.

Haha men får se hur det går.

Men de ordnar sig nog.

Haha allt ordnar sig tillslut :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards