Niican

Alla inlägg under mars 2008

Av Denice Lundahl - 30 mars 2008 18:16

Ja det har verkligen varit en lugn helg.

Har nog inte tagit de så lugnt på evigheter.

Men kan ju vara bra för kroppen osv att få vila ut sig lite.

Får ta igen de nästa helg.

Ja vad mer ska man säga ?

Skriva lite om dig kanske ?

Ja jag har nog aldrig sett den sidan av dig som du visade då.

Dina tårar, dina ord kan säga att du chocka mig en del.

Men ja så vänder du på två sekunder så blir de helt plötsligt inte så trovärdigt längre.

Du är som du är.
De värsta är att man verkligen aldrig vet när du är ärlig.

Och ännu värre för dig är ju att ingen tror dig när du väl är de.

Men men de är väl så att man måste visa och bevisa.

Samma sak om man verkligen vill ha något så kämpar man ju för de.

Så är det bara.

Känner man såååå mycket att man inte kan vara utan den personen så ger man allt för att få den personen.

Tänk på de ;)

Men men jag är slö som fan idag.

Borde städa klart mitt rum, plugga lite men vill bara lägga mig i sängen och sova.

Jag är trött som attans.

Förstår inte hur men de är jag i alla fall.

Men kan inte sova nu för då kan jag aldrig somna ikväll.

Lite små störigt och jobbigt men de får man ta.

Nej om man skulle ta och göra något vettigt istället.

Säger bara en sak " Man kan inte alltid få de man vill och ibland krävs de mer än några få ord ;) "

Av Denice Lundahl - 24 mars 2008 11:39

Varför gör du såhär mot dig själv ?

Jag har funderat länge och jag har vetat att något annat också har varit fel.

Sen inatt när jag fick ditt sms så blev saker och ting mycket klarare.

Men varför ? =(

Jag kan inte styra ditt liv eller bestämma vad du ska och inte ska göra.
Men jag vill bara ditt bästa.

Och om saker och ting någonsin ska funka så måste du vela ändra dig.

Frågan är vill du de ?

Jag trodde att du vela de eftersom jag ställde de som ett krav.

Men kanske räcker inte jag till för att få dig att inse och vela ändra dig ?

De värsta är att jag sa att jag inte vela vara delaktig i ditt liv om du höll på med saker som jag inte gillar men så lätt är de inte.

Jag bryr mig för mycket för att bara gå och inte ens ha en tanke på vad du gör och håller på med.

Jag tycker ju om dig fast jag absolut inte gillar de du håller på med.

Jag kanske inte är rätt person att få dig att ändra dig men hur ska jag bara kunna strunta i dig nu ?

Jag vill inte vara delaktig, jag vill inte stå vid din sida och se på när du förstör ditt liv men jag vill inte heller strunta i dig med de faktum att du förstör ditt liv och jag väljer att inte ens finnas där för dig.

Jag vill hjälpa dig, finnas för dig, göra allt som krävs.

Men då måste du ha viljan att lägga av annars är de meningslöst.

Ah kan inte sova, får ingen ro i kroppen :(

Och fick inte pratat ordentligt med dig i heller.

Jag hoppas vi löser detta på något sätt, helst tillsammans men vi får se.

Av Denice Lundahl - 18 mars 2008 19:21

Jaa mer än någonsin förr ;)

Och sååå jäävla underbart alltså ;)

Haha allt bara flyter på.

Lite jobbigt de med undernärd osv för man klarar inte mycket längre.

Men de blir väl bra med tiden det med ;)

Får inte träna dock:(

Men de är väl de som är meningen när man skall bli TJOCK .

Haha men jag är på gång ;)

Idag har Nican i alla fall varit duktig och städat sitt rum.

Vilket hon inte gjort på väldigt länge.

Fast då har mamma fixat de och kan säga att hon fick en rejäl chock när jag städa idag.

Men hon älskar mig fast jag är bortskämd och lat.

Och jag älskar henne något så fruktansvärt mycket <3

Men men tatueringen på torsdag ahhhh jag längtar:)

Äntligen ska jag bygga på den som jag redan har.

De kommer bli nice ;)

Hoppas han kommer med några bra förslag också bara.

Men de blir säkert hur bra som helst ;)

Ungefär 2,5 månad till studenten ahhhh längtar till de med :)

Har kommit på att jag vill göra något viktigt med mitt liv, uträttar något betydelse fullt och stort.

Kanske har jag redan funderat ut vad, kanske inte de lär vi ju märka.

Haha lite hemlighetsfull men de ska man vara ;)

Säger bara en sak "same script,different cast"

Det var allt tack och hej :)

Av Denice Lundahl - 4 mars 2008 20:43

Jag har inte varit i skolan på en vecka eftersom jag legat inne osv ju.

Men idag var jag där :)

Så sjukt galen är vår skola alltså men jävligt rolig.

På vår skola brukar alla alltid prata sex 24/7.

Vad man än säger så blir de relaterat till sex.

Men inte idag :P

Idag så var de hata göteborg för hela slanten.

Haha så jävla roligt alltså, tyckte dock inte Kimmo på mattelektionen men skit i de.

Idag blev de även lite dans från Antons sida och sång av hela klassen.

Haha Anton försökte även ett antal ggr typ hoppa över mig eller vad fan han höll på med men han höll på att trilla varje gång och slog till mig ett x-antal ggr men vafan:P

Haha sen har man även inlett sin flört med Erik :P

Jag behöver en riktig man och vem är inte de om inte min 27 åriga lärare :P

Haha och när jag sa de var Erik tvungen att tillägga att han tjäna bra också.

Så vad mer kan man begära än en riktigt man som tjänar bra ?

Haha så efter studenten då jävlar ;)

Och sen har jag pratat lite med en person idag som jag inte pratat med på flera månader.

Och så träffa jag Saris en stund.

Hoppas de blir bra snart för jag är ju ledsen när du är ledsen :(

I alla fall vad resten av kvällen bjuder på ska jag inte avslöja ;)

Av Denice Lundahl - 1 mars 2008 15:40

Ja längesen man skrev här fast har inte mycket att skriva egentligen.

Har varit sjuk nu.

Varit inlagd några dagar och kan inte göra nånting.

Jag dööör av uttråkning men får fan ta igen de sen.

Jag har tagit itu med en del saker men har en del kvar.

Nu måste jag verkligen gå upp innan jag försvinner.

Jag väger nu 46 kilo vilket innebär att jag är undernärd.

Men de ordnar sig nog :)

Jag måste ta tag i skolan också eftersom jag tar studenten om drygt 3 månader :)

Så nu måste jag göra allt, har en del att ta igen nu också men de får väl gå.

Sen ska man ha tid med allt annat också.

Gäller att prioritera men vem vill egentligen prioritera skolan fast man egentligen borde och måste ?

Nej precis.

Har många tankar på vad jag ska göra efter studenten men får se hur läget är då också.

Annars blir de en flytt långt härifrån i alla fall :)

Behöver ny miljö osv.

Men de ordnar sig de med.

Allt ordnar sig tillslut :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards