Niican

Alla inlägg under augusti 2013

Av Denice Lundahl - 27 augusti 2013 19:01

Som en evighet.

Och lär göra det hela tiden tror jag.

Tills den 10 September.

 

Men egentligen kommer det gå ganska snabbt.
För tiden går snabbt.

Det är bara 2 veckor kvar.

Lär kännas som 100 veckor men så ett, två , tre så står man där och det är inte längre än längtan utan man kan faktiskt ta på det :)

 

Men just nu är det en längtan och jag läääängtar :)

Ska bli så skönt att få komma iväg lite.

 

Inte nog med det utan imorgon är det 1 månad kvar tills min födelsedag, wihooo ;)

 

Förra året var allt kaos runt den tiden, vilket var riktigt tråkigt !

Jag ÄLSKAR att fylla år och få MASSA presenter :)

Men förra året var inget speciellt kul.

Dock blev festen väldigt lyckad ändå och jag fick ytterliggare en onepiece av mina vänner.

Ni är så fina :)

Och jag hade kul trots allt :)

Men det trodde jag aldrig ens bara nån timme innan men men ;)

 

I alla fall...

Helgen var fantastisk.

Hade en väldigt trevlig fredagskväll med Fredrik, pappa, Zeb och Dennis.

Åt och drack gott och bowlade :)

Inte ofta vi umgås så det var verkligen uppskattat i alla fall av mig :)

Tycker vi ska ses oftare.

Kvalitetstid med familjen är aldrig fel ;)

 

Lördag jobba jag , wihoo.

Var trött som en gnu då jag inte sover om nätterna.

Men det gick ganska lindrigt faktiskt.

När jag avsluta mitt pass lite över 22 i lördags hade jag gjort 13 arbetspass på raken.

Söndag blev vilodag och denna vecka blir det 6 pass, sen ska jag börja ta det lugnt :)

Blivit av med min lördag på Maxi så blir extra mycket jobb i veckorna men dock hel lediga helger.

Undra hur det kommer kännas.

Har inte haft alla helger lediga sen kanske 4-5 år tillbaka.

Men jag antar att ett eller annat nattpass kommer tas.

Inte hållbart att jag är ledig för mycket, haha :)

 

Men men har städat hela lägenheten när jag kom hem idag.

Så nu förtjänar jag god mat (pizza, jag vet jag är tjock,ful och äcklig men skit i det :) ) och bara ligga i soffan resten av kvällen :)

 


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 24 augusti 2013 11:43

Varför .
Jag kan inte hitta någon anledning.
Men jag börjar bli jävligt trött på det nu.
Det är sjukt jobbigt.
Och jag pallar inte med det längre.

Jag sover inte om nätterna och när jag väl sover , sover jag oroligt:(
Sovit 5h inatt, sov typ 5h per natt förra helgen.
Och nu ligger jag här svin trött och ska till jobb om 3h.
Jobbar till 22 ikväll.
Känns bra ?
Eh näääää !!!
Kommer vara så trött på jobb.
Längesen jag drack en redbull men idag lär det nog behövas.

Åh så trött jag är :(
Inatt önskar jag att få sova :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 18 augusti 2013 18:54

The old days  . . .

 

Trodde dagar/veckor som dessa var över.

Trodde jag var klar med det.

Och jag tänkte faktiskt inte ens på det.

Men så slog det mig igår.


Jag har jobbat 7/7 dagar denna veckan.

Dubbelpass i fredags ;)

Så tänkte jag att snart får jag vila.

Men så tänkte jag efter och det får jag inte alls.
För jag jobbar 6/7 dagar denna veckan.
Så jag har 13 dagar av arbete i sträck ;)

Wihoo ;)
Sen endast söndagen ledig och så kör vi fem dagar till ;)

Kommer sitta fint i slutet av september sen ;)

 

Men en sak förstår jag inte.

HUR FAN ORKA JAG DETTA INNAN ?!

Då gjorde jag alltid såhär ...

Varje vecka jobba jag i stort sätt 6/7 dagar.

Dubbelt fredag ibland dubbelt lördag.

Nätter , dagar , ALLT.

Jag jobbade sååå mycket.

Fattar inte vart jag fick energi och orken ifrån.

 

Nu efter två nätter i rad är jag helt slut :(

Blir att sova tidigt idag.

 

Imorgon är ingen rolig dag och jag ska försöka hålla humöret uppe.

Försöka att inte vara för ledsen eller nere.

Blir nog lättare sagt än gjort men försöka kan jag i alla fall...

 

 

Hoppas alla ni som varit lediga haft en trevlig helg och njutit för mig också :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 17 augusti 2013 14:17

Insåg jag verkligen varför jag inte gör detta längre.

Eller gör , gör jag ju.

Men inte som innan.

 

Och jag förstår varför.

För att ha det så varje gång som jag hade inatt.

Då är det fan inte värt det.

 

Hade skit roliga spelare till att börja med men sen gick det bara utför.

Folk var otrevliga, slog i bordet, fuska, svor och hade sig.

Det är så jävla tråkigt när människor är så.

Spela inte om du inte tål att förlora !

 

Jag tycker det är sjukt kul att jobba med detta men samtidigt när man har det så, så orkar man inte.

Jag fick ta 2 fighter igår som egentligen var totalt meninglösa.

Där spelare tro sig veta bättre än mig.

HALLÅ?! 

Ni glömmer en liten detalj, jag är NYKTER ni är FULLA !

Och inte nog med det, jag har gått utbildning det har inte ni !

Så irriterad jag blir på såna personer.

 

Äsch orka.

Sovit 5 timmar inatt :(
Är trött som fan.. 

Sover fortfarande sjukt dåligt.

Fattar inte varför.

Sover oroligt, vaknar flera ggr , får ingen sammanhängande sömn.

Jag är TRÖTT med andra ord, så lite sömn hade ICKE skadat ;)

Så får se om jag lyckas sova lite innan jobb, hade varit guld :)

 

Vill så gärna hinna baka lite kanel/vaniljsnäckor också.

Får se vad jag har ork och lust till :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 15 augusti 2013 21:35

Älskar jag min säng mer än andra . .
Idag är en sån dag :)
Så jädra skönt att lägga sig i sängen :)

För övrigt har jag märkt att jag är ganska skör just nu.
Jag grät innan för en skit sak.
Jag undrar om det är för att måndag snart är här och jag måste handskas med det.
Hur handskas man egentligen med en sån sak?
Usch jag vill inte :(
Jag saknar dig varje dag.
Jag tänker på dig allt som oftast men just på måndag kommer det kännas lite extra :(
Ska försöka att hantera det på bästa sätt.

Over and out /Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 13 augusti 2013 21:15

Är bara en enda stor röra.
Jag vet vad jag borde men inte vad jag vill.
Jag vet inte om jag orkar men känns som att jag måste ge det ett försök.
Vill inte vara trött längre :(
Trodde jag var utarbetad men efter en månads semester borde jag väl vara pigg och glad?
Men nej är jätte trött alltid :s
Sover i försig väldigt dåligt om nätterna.
Hoppas det vänder snart för orkar inte med att sova så lite .

Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 11 augusti 2013 18:51

Jag kommer ta det när dagen väl kommer.

Hur jag kommer må.

Hur jag kommer reagera.

Hur jag kommer vara. . . 

 

Själv vet jag inte.

Men om jag börja gråta nu så lär jag göra det då med.

Usch jag vill inte :'(

 

Varfööör :'(

Kom tillbaka till oss istället min älskade Morfar . . . <3

Av Denice Lundahl - 7 augusti 2013 19:48

Som man antar är en självklarhet . . .
Är inte alltid det. . .

Med tiden förstår man det  . . .

Saker som kanske sker får en att inse det . . . 

Men det är tyvärr inte förrän man fått uppleva det eller se det som man faktiskt inser att det man länge trott varit en självklarhet definitivt inte är det.

Att det är så mycket annat som spelar roll.

Så mycket annat som har betydelse.

Saker som man aldrig ens har tänkt på innan.

Så man ska aldrig vara FÖR säker på saker och ting . . . .


Tänk på det !

Något man en gång fått kan lika snabbt tas ifrån en, tyvärr !

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards