Niican

Direktlänk till inlägg 21 januari 2017

Vi tog . . .

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut.
Och jag tycker att det är extremt skönt.
Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det.
Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan.
Vilket gör att man alltid har telefonen i ansiktet och vi inte är så sociala mot varandra.
Vilket egentligen är helt galet.
Nu finns det mer tid till annat och fokus ligger där det ska ligga.
Vilket är både bra och skönt :)
Så jag är glad att vi tog det beslutet.

För övrigt är jag nu inne på jobb och gör min "praktik" :)
Och Atlas får chans att vara hemma med pappa och busa/mysa :)
Vilket är bra för alla.
Jag gillar att dom får egentid även om jag saknar min lilla fis hela dagarna :)
3 veckor till sen går jag tillbaka till att vara föräldrarledig/pluggar och Fredrik går tillbaka till jobb :)
Ska kriga denna terminen men ser så mycket fram emot maj och sommarlov med båda mina killar (eventuellt alla mina 3 killar om fredrik kan ta semester då ) där jag bara kan vara och njuta :)

Hoppas innerligt att jag kan göra sista året i skolan trots bebis.
Med atlas har det funkat super bra (lite svårare att ha med honom till skolan nu när han är så stor ) men annars har det inte varit några större problem.
Hoppas bebis är lika nöjd att hänga på högskolan som atlas varit :)


Men men tiden får avgöra :)

Fortsatt trevlig helg på er /Denice Lundahl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 14 december 2016 20:04

Redan vet så väntar vi syskon :) Igår var vi på rutinultraljud men jag har haft turen/oturen (beror på hur man ser det ) att få se bebis ett flertal ggr redan. Första ultraljudet jag var på fick jag diagnos att jag skulle få ett missfall. Jag h...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards