Niican

Alla inlägg under januari 2008

Av Denice Lundahl - 15 januari 2008 19:41

Ja skolan är i full gång.

Första gången på väldigt länge går jag från 9-15.

Jobbigt men men det får man ta med tanke på att jag inte gick 9-15 mer än kanske sammanlagt 1 vecka förra terminen så får jag väl inte klaga.

Hade drömschema och drömtider förra terminen.

Hoppas på att jag får de sen också med tanke på att vi har miljöprojekt nu så efter de får vi ju ett annat schema.

Men det blir nog bra.

Miljöprojektet är dö tråkigt dock men det får väl gå bara en vecka kvar så.

Jag förstår inte själv vad som hänt med mig men nu är jag i full gång med det mesta.

Träningen, skolarbete, äter mer (försöker i alla fall), ändrat på mig själv osv en oändlig rad.

Men det är bra att jag kommit igång med saker och ting.

Det bästa med att man är upptagen hela tiden är att man inte behöver tänka på saker som man absolut inte vill tänka på.

Alltid skönt.

Ett år sen nu, blandade känslor.

Orkar inte känna efter men tårfyllda ögon varje gång tanken slår mig så förstår man ju att det är lite jobbigt.

Och de värsta är att jag kan inte säga att de löser sig för du kommer inte komma tillbaka.

Hur mycket jag än ber, hur mycket jag än vill och hoppas så är du borta för alltid.

Och fy vad hemskt det känns att erkänna de men så är de ju.

Men oavsett vad kommer jag aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas i mina tankar och i mitt hjärta <3

Av Denice Lundahl - 7 januari 2008 18:35

Ja vad ska man säga ?

Nytt år,nya händelser, nya upplevelser, nya möjligheter osv osv.

En oändlig rad.

Vågar inte säga att detta blir ett bättre år för de gick rakt åt helvete förra året så jag får väl helt enkelt bara hoppas på det bästa.

Mycket som händer just nu så känner mig inte helt på topp.

Vet inte hur jag skall hantera vissa saker, hur jag ska bete mig eller vad jag ska göra.

Man kan inte styra över allt vilket är väldigt frustrerande i vissa lägen.

Jag önskar jag kunde styra över detta men nej så enkelt är de tyvärr inte.

Samma sak alla säger att allt kommer ordna sig och jag har själv börjat ha den inställningen.

Men hur många gånger jag än säger att de kommer ordna sig angående min farfar så hur ska de kunna ordna sig ?

Hur många gånger jag än säger att de kommer ordna sig så kommer han ändå aldrig komma tillbaka.

Han kommer aldrig mer vara här hos mig.

När man tänker så, så gör de bara mer ont.

Min älskade farfar snart ett år sen han dog och saknaden blir bara värre och värre för var dag som går.

Du betyder och är saknad <3

Men men vi får se hur allt blir.

Känns jobbigt med skolan nu också, har en hel del att göra innan studenten till sommaren.

Känns som att jag kommer få x-antal IG detta året tyvärr.

Projektarbetet blir nog ett av dom.

Men men vi får väl se.

Man får hoppas på de bästa helt enkelt.

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards