Niican

Alla inlägg under augusti 2012

Av Denice Lundahl - 31 augusti 2012 16:34

Att jag är skör just nu och att jag går igenom en jobbig period.

Men FYFAN VAD FOLK GÅR MIG PÅ NERVERNA !!!!

Är det inte den ena så är det fanimej den andra !

 

Jag blir så jääävla irriterad !

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Vissa människor är fanimej totalt iq befriade i vissa lägen !

Saker som andra tycker är en självklarhet ser inte vissa :S

Som dock borde se det.

 

Alltså jag blir sååå trött !

Önskar att jag var en sån person som bara kunde stänga munnen och hålla käften.

Men det kan jag inte för jag tror jag kommer sprängas inombords i såna fall !

Men i vissa lägen hade det varit enklare att vara en person som bara skakar av sig skiten och inte bryr sig ett dugg.

Fan måste jag har blivit en människa som säger vad jag tycker och tänker .

Måste få sagt mitt.

Inte klarar av när folk trampar på mig osv.

 

Hade jag inte varit en sån person nu så hade jag inte varit irriterad typ 1000 ggr bara denna veckan !

 

Men men helgen är här, bara att skaka av sig det och njuta av min helt plötsligt lediga natt :S

Dock blir det jobb imorgon igen :)

 


Jag tänker på dig.

Jag älskar dig. 

Och jag saknar dig :'(<3

 

 

Trevlig helg :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 


Av Denice Lundahl - 30 augusti 2012 08:29

Att jag var omringad av LITE mer intelligenta personer.

Var kommer alla dessa idioter ifrån ?

Det kan man fråga sig !


Vilket väder vi har ute.

Fyfan säger jag bara.

Regnar, åskar och blixtrar .

Men men det är bara att gilla läget.

Mysigt att ligga kvar i sängen och gosa lite med min älskling imorse :)

Fast det är det alltid dock :)


Tackar min älskling och Therese för gårdagen.

Haha trots att min älskling är världens sämsta förlorare så hade vi ändå sjukt kul.

Eller jag i alla fall.

Så mycket har jag inte skrattat på länge.

Tack för det :)

Det behövde jag :)



För övrigt är var dag en kamp.

Jag kämpar för att inte bryta ihop, inte gråta.

Försöker att gå vidare trots att du lämnat oss :(

Det är svårt, jobbigt och tungt.

Men jag vet att jag måste ta mig igenom detta och gå vidare :(

Jag saknar dig så mycket min älskade morfar :'(

Älskar dig <3



Nu ska jag jobba lite ;)

Av Denice Lundahl - 27 augusti 2012 18:10

God took you away from me

He needed an angel so it seems . .


It's hard for me to tell you I love you

As I'm standing over your grave

And I know I'll never hear your voice again

Why did you leave me ?

Why couldn't you just stay ?

Because my world is nothing without you

Now I don't know what to do with myself.


I'd go to hell and back over and over again

Just to prove to you how much I need you here

 

There's just one thing that I wanna know

Why would God want to hurt me so bad,

Does He know how much it hurts to be missing you

 

How could he take you away from me ?

Av Denice Lundahl - 25 augusti 2012 12:57

Att hålla sig sysselsatt trots att det blir jobbigt lite då och då.
Så nu är jag i alla fall back on track.
Går i dom gamla spåren idag.
Jobbar 10-20 maxi, 23-03.30 på Bar a bar.
Kör hem och får 5 h sömn om jag har tur och sen jobbar jag 11-17 på maxi imorgon :)
Men ska inte klaga, glad över alla extra tider som jag har turen att få :)
Detta är snart över ändå.
För i torsdags sa jag upp mig på cherry.
Jag vill inte egentligen men jag har fast tjänst nu på förskolan plus maxi.
Det blir helt enkelt för mycket.
Tyvärr :(
men tänker behålla min väst och slips för att kunna hoppa in ifall det skulle behövas osv :)
Men men det blir nog bra :)

Nu ska jag återgå till jobb.
Trevlig helg allihopa :)

Du är saknad min kära morfar :'(<3

Over and out/ denice

Av Denice Lundahl - 22 augusti 2012 15:25

Ingen som du.

Och hur mycket jag än försöker så kan jag inte förneka att det är tungt.

Jag vill heller inte inse att du är borta.

Jag vill att du ska komma tillbaka :'(

Saknaden är så stor.

Du har verkligen lämnat ett tomrum efter dig :'(

Hoppas att du har det bra där du är nu i alla fall.

Du är värd allt och lite till.

Älskar dig <3

 

 

(Bilden är från min maskeradfest när jag fyllde 20. Enda bilden jag har på morfar på datorn)

 

Av Denice Lundahl - 19 augusti 2012 16:41

När man inte vet vad man ska säga ?
Vad skriver man när man inte vet vad man ska skriva ?

Jag saknar dig redan :'(
Även om du inte varit som du var förr på länge så kommer jag ändå bära dom fina minnena med mig.
Jag minns när jag sa " När jag blir stor så vill jag gifta mig med dig "
Du var min hjälte :)
Du var så snäll och omtänksam.
Du ville alla gott och du gjorde ingen något ont.
Du tog så bra hand om dina barn och barnbarn.
Jag minns när jag och min syster lekte doktor med dig.
Du var så tålig och lät oss göra precis som vi ville.
Vi tog alla mormors bandage och alla möjliga saker ifrån ert kontor och använde dom i vår lek.
Mormor tyckte dock inte att det var lika roligt.
Jag minns även hur vi alltid var hos er i husvagnen om somrarna.
Och du lekte säl med oss i havet.
Och vi alltid skulle simma över till Danmark.
Minns även att ifall man följde med dig och tanka utan mormor så fick man en glass om man inte sa något till mormor.
Du var så himla söt :)
Och när du lärde mig olika spel eller vi spela svartepetter.
Så lät du alltid oss vinna.
Vi visa alltid tydligt vilket kort som var svartepetter och du tog det varje gång.
Du var verkligen någon som jag såg upp till.
Någon som jag älska och beundra.
Du är en av dom finaste människorna jag har haft äran att ha i mitt liv.

Jag kan inte förstå att du verkligen är borta.
Att du tagit ditt sista andetag och lämnat mig här :'(
Det känns som att jag har ett tomrum inom mig.
Jag kan inte förstå att du aldrig mer kommer tillbaka.
Att jag aldrig mer ska få se dig eller prata med dig.
Det gör så ont :'(
Jag försöker verkligen.
Försöker vara stark.
Försöker att inte gråta och var ledsen.
Men det är svårt.

Jag hoppas att du vet att du har många människor som bryr sig om dig.
Och älskar dig <3

Vila i frid min älskade morfar<3
Kommer aldrig glömma dig.
Du finns hos mig föralltid.
Och jag ska försöka leva vidare i denna grymma värld utan dig :'(

Älskar och saknar dig :'(<3

Av Denice Lundahl - 15 augusti 2012 17:36

Tror att det är jobbigt.
Eller själva har det så och kanske tycker det är jobbigt.
Men inte jag.
Snarare tvärtom.
Dock kanske det inte är riktigt samma sak men ändå.
Jag trivs med det :)
Jag trivs med att ha min älskling säå nära.
Trivs med att han jobbar bara fem minuter ifrån mig :)
Älskar när han kommer förbi och pussar på mig :)
När han spenderar sina raster med mig :)
Min älskade prins.
Jag är så glad och lycklig :)
Jag trivs och njuter till fullo av tillvaron :)
Han är så underbar.
Massa kärlek till världens finaste pojkvän <3

Av Denice Lundahl - 6 augusti 2012 19:38

Man någonsin hittar det som man har tappat på vägen.
Om man kan få tillbaka det som man en gång förlorat.
Om man själv hittar tillbaka till den som man en gång var.

Undra om man kan rädda det som en gång var.
Eller rädda det lilla som finns kvar.
Rädda något man förlorat.

Undra om det ens finns något kvar?

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards