Niican

Alla inlägg under april 2010

Av Denice Lundahl - 30 april 2010 06:59

Om inte om vore, tänkte jag. Om inte om vore skulle jag bli kär.

Hur kär som helst. Blossande, vanvettigt gnisterkär. Ursinnigt sprängförälskad. Men nu var ju om. Ändå fladdrade kolibrin där inne.

Trots att om var . . . .




  

Ego , haha ;)



Im ouuuut / Denice

:(

Av Denice Lundahl - 29 april 2010 06:49

Igår var en dag med mycket blandade känslor..

Jag höll på att börja gråta ett x-antal ggr .

Det känns faktiskt väldigt tungt att min ena kollega lämna oss igår :(

Det var faktiskt väldigt sorgligt och jag fick verkligen kämpa för inte släppa lös tårarna .

Och sista kramen blev hastig innan föräldrarna kom och skulle prata med henne igen.

Men tur det för annars hade jag nog bara gråtit.

Min lilla extra "mormor" som jag bruka säga.

Usch det är tråkigt, kommer kännas tomt utan henne redan idag :(

Men men vi får blicka framåt och hoppas att hon kommer och hälsar på oss snart igen :)

 


För övrigt har jag inget att klaga över.

Väntar mig ännu en myskväll efter jobb idag :)

Och längtar faktiskt :)

Men först ska jag kriga med mina små liv på jobb och ha en underbar dag med dom trots att min kollega slutat :(


 

Åhhh min älskling är tillbaka och jag är så lycklig :)

Sjukt att man kan sakna sååå mycket.

Trots att jag varit stygger och inte varit dig trogen så guuuuud vad glad jag är att du är tillbaka :)

Tror jag är kääär i dig, Blossande, vanvettigt gnisterkär :)

HAHA och tokig som få är jag också ;)

 

 

Nej nu får jag på med kläderna och iväg till jobb :)

Torsdag idag, underbart .

Längtar tills jag får vila :)

 

Im ouuuuuuuuut/ Denice

 

 

 

Av Denice Lundahl - 28 april 2010 06:42

Allt som livet ger och allting som du kring dig ser.

Glöm bort bekymmer , sorger och besvär :)

 

Haha sången ifrån djungelboken , vakna med den på huvudet så fick dela med mig :)

Tur ni slapp höra mig sjunga bara , haha :)

 

 Idag slutar min kollega :(

Jätte tråkigt, jobba ihop med henne sist jag hade mitt längre vikariat och har jobbat med henne nu i 1,5 månad.

Lärt mig mycket av henne och hon är en underbar människa.

Rolig, snäll, trevlig, alltid på bra humör och tokig som få :)

Haha men nu lämnar hon oss :(

Det känns tråkigt faktiskt, vi jobbar bra ihop och jag trivs med henne.

Men men det är bara att ta nya tag och hoppas att det går lika bra med den nya som börjar imorgon :)

 

 

Matchen, vad ska jag säga om den ?
Vi gjorde inte vår bästa match och det finns inga ursäkter egentligen.
Men planen var under all kritik faktiskt !
Men skabersjö dominera och hade mest bollinnehav så dom förtjänade en vinst.

Kanske om omständigheterna vore annorlunda, vi får se när serien vänder :)

Lejla skada sig, fick en spricka i tårna.

Vår ordinarie målvakt är borta pga en spricka i foten.

Vad är det med vårt lag och sprickor ?!

Nu får det vara nog !

Haha vi förlorar viktiga spelare till viktiga matcher.

Hoppas dom snart är tillbaka på plan igen :)

Nu blickar vi framåt och hoppas på en bättre match nästa gång istället :)

 


Kan inte finna tiden att bege mig till pappa och spendera lite tid där.

När jag har tid har inte dom tid, när dom har tid har inte jag tid osv.

Känns tråkigt faktiskt :(

Har påskägg här hemma liggandes och väntar på att få bli överlämnade.

Men vad ska man göra ?
Att jobba 100% och få ihop allt annat det är svårt.

Men vi får ta tag i det.

Jag saknar mina brödrar ju och jag vill spendera tid med dom .

GE MIG TID NÅGON !!!

Haha nej men vi styr nog upp det snart, hoppas jag :)

 

 

Nu tror jag att jag ska ta på mig och bege mig till jobb .

Återstår ännu en givande dag med mycket lek, bus och mys :)


 

Im ouuuuuuuuuuuuuuuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 23 april 2010 11:38

Kan eller tillåter sig själv att njuta av det goda i livet, vad finns det då för mening med att leva ?

Jag bryr mig inte ett dugg, njuter av allt det goda i livet.

Så som dig och allt annat som jag tycker om att få en del utav :)

Det ska vara gott att leva annars kan det kvitta ;)

Haha lev det liv ni vill och njut av varje sekund istället för tänka på att det kan jag inte äta eller det kan jag inte göra osv.

NJUT mina vänner NJUT ! :)

 

 

En fröken fråga ett barn häromdagen.

Hon: Har du sovit gott?

Barnet: Ja.

Hon: Drömde du sött ?

Barnet: Ja.

Hon: Vad drömde du om ?

Barnet: Nic.

Haha så söööt :) En av mina små änglar :)

 

 

Men men ha en trevlig helg mina vänner :)

Im ouuuuut/ Denice

Av Denice Lundahl - 21 april 2010 06:42

Min älskling har lämnat mig nu i kanske 2 dagar :(

Det är tungt och du är saknad.

Och förlåt att jag inte kommer vara dig trogen utan ha någon annan tills du kommer tillbaka...

Men hoppas du förstår . . .

 

 

Fick mysa en stund med Elias och Kevin igår :)
Blev ingen längre stund men allt är bättre än inget.

Gillar fortfarande inte att dom bor där och jag här.

Fast skönt för dom kanske för annars hade jag nog varit där alldeles för ofta, haha :)

Nu får vi hoppas att deras plan lyfter imorgon så dom får lite semester trots att jag är väldigt avundsjuk och också hade velat följa med , haha :)

 

 

Så duktig jag blivit på blogga fast enda gångerna jag har tid är på lunchen eller morgonen typ.

Har fullt upp med allt annat annars.

 

Jag är jätte sugen på att förlänga håret.

Mycket bättre till sommaren , man kan göra mer med det.

Men i såna fall vill jag sätta fast det för orkar inte med klämmor.

Och det sliter så mycket på håret osv osv.

Men time will tell.

Ska se vad lönen säger när den kommer, haha :)

 

Nej om jag skulle äta lite pannkakor till och bege mig till jobb :)

 

Im ouuuuuuuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 20 april 2010 07:26

En förlängning eller en klippning ?




Långt och lockigt ?

 

Eller kort och rakt ?

  





Jag retar mig inte så lätt, blir inte så lätt sur.

Tar det mesta med en klackspark men dubbelmoral är något av det värsta jag vet !
Klaga inte på andra om ni gör samma sak själv.

 

 

För övrigt så är allting toppen, haha :)

Im ouuuuuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 19 april 2010 13:27

Haha ja lika bra att när man ändå är igång att köra två flugor i en smäll ;)

Eller kanske inte i detta fallet, vem vet ;)

Jag är i alla fall diskret !



Helgen har bjudit på mycket och jag har älskat att vara ledig.

Tråkigt att det var kallt i lördags bara så jag inte fick en dag ute i solen.

Men men får jag så många andra dagar så :)

Gäller bara att ta vara på dom när dom väl uppenbarar sig :)


Serien har startat och till min egen förvåning tyckte jag att vi gjorde en bra match.

Vi spela 3-3 mot Trelleborg.

Bra start på serien och en bra insats av samtliga tjejer i laget.

Jag kunde dock gett lite mer och spelat lite bättre men men alla har vi våra stunder :)

Nu får vi bara hoppas på en fortsatt bra serie .

Men bollen är rund och allting kan hända.

Så tiden får avgöra ;)


Precis som med allt annat.

Man vet aldrig vad som kommer ske.

Ena dagen skrattar man nästa gråter man.

Ena dagen svävar man på små rosa moln nästa dag så är alla molnen grå.

Men hoppet är det sista som lämnar människa.

Och så länge viljan och styrkan finns så klarar man allt !



Nej nu börjar mina små änglar vakna och så ska jag väcka dom som inte redan vaknat.

Så söööta dom är när dom sover.

Önskar ni kunde se mina små söta liv och få ett leende på läpparna precis som jag har just nu när jag blickar ut över dom små som ligger på madrasser på golvet och sover :)

Men nu är det slut på lugnet för nu väntar väckning, lite mys och blöjbyten :)



Im ouuuuuuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 16 april 2010 08:19

Jag smutskastar inte folk eller snackar skit om dom på min blogg !
Jag tycker inte det är rätt.

Jag har inte en blogg för att skriva att den är si och den är så.

Det hör inte hemma här !

Klart man kan vara arg ibland och använda sig av hon/han, du osv.

Och ibland måste man skriva av sig.

Men då skriver man inte så folk kan räkna ut vem personen är utan bakar in det på något sätt för att inte peka ut någon !

Jag vill inte peka ut någon och snacka massa skit om den personen.

Eller smutskasta den i min blogg.

Det är inte min grej.

Har jag problem med någon så kan jag säga det till den personen .

Tycker det är fel att hänga ut personer.

Man vet aldrig vem som läser det och vad det får för konsekvenser så tänk på det :)


Haha du måste sluta vilja vara som mig !

Och skriva saker som jag skriver i min blogg..



I alla fall fick 600 kr i böter igår, jävla städdagar alltså .

Och vi spelar första seriematchen utan ordinarie målvakt men vafan jag är glad ändå :)

Haha igår var en underbar dag på alla sätt och viss och inget kunde förstöra mitt humör oavsett .

Var lika glad och förväntansfull som ett litet barn på julaftonsmorgon .



Nej nu ska jag väl packa ihop datorn för om  6 min börjar jag för dagen :)

Sista arbetsdagen denna veckan , så skönt att jag inte jobbar fler lördagar denna månaden :)

Men har ändå fullt upp så sysselsatt lär jag vara ;)


Nej nu väntar mina små änglar på mig . . .


Im ouuuuuuuuut /Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards