Niican

Alla inlägg under juli 2011

Av Denice Lundahl - 30 juli 2011 09:57

Mycket bättre nu :)

Jag vet ju själv att det är bäst såhär.

Jag hade ju själv mina tankar åt detta hållet innan det hände.

Det kändes lite som att man kämpade för ingenting innan.

Man visste att det inte skulle gå och ändå kämpa man för att få uppleva det typ en gång i månaden.

Det hade aldrig hållt i längden.

Men det känns skönt att det vänt nu och jag känner såhär istället :)

Kanske beror det på något/någon , vem vet :)



I alla fall blir detta en helg full med myyys :)

Igår efter mina 13 timmars arbete blev det bara mys innan jag slocknade.

Sovit hur bra som helst inatt, äntligen.

Tack för det :)

Mff- Milan biljetterna har jag nu tryggt i mitt förvar :)

Äntligen.
Efter mycket klydd, tack än en gång Nathalie som ställde upp och kriga för biljetterna till mig.

Är dig evigt tacksam :)

Idag blir det iväg och fira min kusin som fyller 20, grattis gumman :)

Ska bli kul och träffa dom flesta idag faktiskt .

Inte sett alla på länge.

Och mina kusinbarn är så söööta :)
Så jävla charmiga , haha :)

Så blir nog supertrevligt och hoppas på en lugn myskväll sen :)
Kan jag behöva då mitt magsår är igång och bråkar på fullt med mig :(

Igår stod jag nästan inte ut.

Hoppas jag slipper smärtan idag i alla fall så jag kan vara på topp :)



Önskar er alla en fortsatt trevlig helg :)

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl



Patrik, Fredrik och jag på Etage i måndags :)

Haha lönt att hon tog bilden innan jag hann pussa honom.

Ser helt mongo ut.

Men det bjuder jag på :)


   

 

Av Denice Lundahl - 29 juli 2011 06:21

Love can fade, can break away,
can be forgotten, but not replaced
You might lose hope, you might lose faith
but don't throw it all away, cause you're afraid . . 



Igår efter jobb begav vi oss mot kallbadhuset.

Äntligen lyckades dom övertala mig.

Haha jag har inga problem med att vara naken hemma eller framför mina närmsta men helt naken med massa andra helt nakna människor.

Nja det är inte riktigt min grej.

Men det var mysigt och trevligt :)
Som tur var, var där inte så mycket folk.

Men Maida och Sanna bestämde sig för att INTE berätta att det är en gemensambastu så Maidas kompis varnar mig PRECIS innan vi går in.

Jag höll på att vända igen, haha.

In kommer jag till massa nakna äldre män och sätter mig försiktig på nedersta bänken.

Sen vände jag inte mig om en enda gång, haha.

Och jag har nog aldrig hållt så hårt i min handduk förut som jag gjorde då !

Hahaha men det var skönt faktiskt.

Och jag vet att det är helt osannolikt men jag bada faktiskt igår.
Trots att det regna och inte var vidare varmt heller.

För övrigt hade jag en mycket trevlig kväll med Sanna och Maida :)

Tack så jätte mycket, ni är så underbara :)



Sista jobbdagen idag sen är jag faktiskt LEDIG i helgen :)
Vet knappt hur det stavas längre.

Nästa vecka väntar 6/7 arbetsdagar + ett läkarbesök.

Låt det bara bli bra, snälla :)

Efter det tror jag det börjar lugna ner sig på jobbfronten och jag kommer mest jobba mina fastapass och heltid på dagis.

Så länge.

Har flytten osv också i augusti plus ett magsår som inte alls är sammarbetsvilligt när det gäller att jobba och stressa så mycket.

Men det ordnar sig :)

Det gör det mesta . .



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Av Denice Lundahl - 28 juli 2011 06:23

och kunde inte se.

Eller så valde jag att inte se.

Jag valde nog att blunda för att det var lättare så.

Jag valde att hålla hoppet vid liv för att jag ville att det skulle bli som jag trodde att det skulle bli.

Jag visste ju egentligen att det aldrig skulle ske.

För det gör det aldrig.

Men efter så många försök att låta det vara utan stöd så gav jag upp och var villig att tro på det omöjliga.

Vilket var helt onödigt.

Nu hoppas jag bara på att det vänder.

För jag står inte ut när det är såhär.

Men jag hoppas att jag nu kan finna styrkan och viljan.

Men det kommer nog . . .


Jag hoppas innerligt att jag inte gör samma misstag som jag alltid gjort bara !

Då är det kört !




Jag är trött :(

Mellan halv 2 till halv sex har jag sovit en timme.

HATAR att inte kunna sova :(

Och igår hade jag så jävla ont i min mage :(
Står inte ut med det heller.

Jävla läkare som ger mig medicin för 2 veckor och lovar en läkartid innan dess.

Sen får jag en läkartid efter 1 månad och går utan medicin under tiden.

Men men bara att kriga..



Im out / Denice Sölvgren Lundahl



Av Denice Lundahl - 27 juli 2011 06:54

Men jag vet inte hur.

Det borde gå men jag är tveksam.

Just nu känns det som att det inte går.

Jag kan inte finna styrkan.

Är det kanske för att jag inte vill göra det ?

Fan :(

Jag skulle aldrig låtit det bli så från första början.

Väldigt väldigt dumt av mig.

Man ska inte tro på saker förrän man har det svart på vitt.

Fast jag trodde i försig att jag hade det.

Vändningen kom ifrån ingenstans.

Men ja det är bara att kriga som jag brukar säga.

Men bara dessa tankar ger mig panik, hur lätt är det då?
Jag försöker slå bort dom om och om igen.

Men dom är där ständigt och påminner mig.

Men det går väl på rätt håll snart får jag hoppas.

Annars blir jag toookig :)



Förresten förlåt till alla som fick sig en utskällning eller liknande måndagsnatt .



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl 

Av Denice Lundahl - 26 juli 2011 12:58

Så var så snälla att informera mig om var , när , hur och varför .
Jag har nämligen inte den blekaste.

Men jag vet i alla fall om att det inte är där det ska vara.

Det är jag helt säker på.

HAHA jag måste ha tappat bort mitt huvud nånstans på vägen .

Förra veckan gick jag ut utan leg, pengar och bankkort.

Igår har jag tydligen gått ut utan att sminka mina nedre ögonfransar.

Haha att jag lyckas alltså.

Plus glömde jag ta min magmedicin innan jag drack så efter 1 timme typ hade jag så satans ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

FYFAN !

Det gick över efter kanske 2 timmar, wihooo ;)
Men det stoppa inte mig dock.

Men jag kan inte förstå att jag stått ut med det i typ 6 månader utan mediciner osv..

Men men . . .

 

Fyfan vilken kväll.

Hur lyckas vi med detta ?
Det är mig ännu en gåta.

Men det var kul som fan.

Slutet spåra ut lite då jag var sjukt aggressiv mot allt och alla.

Varför ?

Inte den blekaste men jag hade nog någon bra anledning inatt :)

Sick alltså.

Jag körde nog över dom flesta som stod i min väg inatt.

Sorry, haha.

Idag så har jag bara suttit och skrattat åt det.

Haha man kan inte göra något annat.

 

Ser dock inte alls framemot att städa när jag kommer hem.

Ångest efter 3 timmar sömn och alldeles för mycket alkohol ..
Suck..

Vill ha en mysbakiskväll :)

Se om vi kan ordna det .

Kanske någon snäll, söt och rar människa som vill dela denna kväll med mig :)

Vi får se...

 

 

Nu ska jag ta hand om mina små söta loppor :)
Im out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 25 juli 2011 06:45

När man ställer en fråga och inte får något givande svar tillbaka.

Eller blir utan svar överhuvudtaget.

Jag är en person som måste ställa typ 1000 frågor vid såna här situationer och få givande svar.

Så det blir lättare för mig.

Men när jag då bara får meningslösa svar eller inga svar alls då blir jag tokig istället.

Hatar det, något av det värsta jag vet.

Och det vet ALLA som känner mig riktigt bra ...

Men men blir nog bra det med :)


Ikväll lutar det mot FÄÄÄST :)

Ser vi framemot..

Blir den ens hälften så sjuk som sist så blir det bra ;)

Haha...

Nu blir det jobb.



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :)


Av Denice Lundahl - 23 juli 2011 10:27

Bli mer vi än såhär . . . 




Av Denice Lundahl - 22 juli 2011 16:03

Någon som kunde leda mig rätt.

Någon som kunde styra in mig på rätt väg.

Någon som kunde hjälpa mig vid svåra beslut så jag vet att jag inte väljer fel.

Någon som nästan kunde visa eller berätta vad som kommer ske innan det ens har skett.

Jag behöver en vägledare, inte en vilseledare.

Jag behöver en styrka, en kraft, en vilja .

Jag behöver fatta beslut, välja en väg, ta ett steg eller två.

Men jag är fast, bunden på något sätt.

Jag har snöat in mig och kan inte hitta en utväg eller en annan väg att gå.

Varför ?

Jag har ingen aning.

Just nu känner jag mig allmänt förvirrad över det mesta.

Jag har beslut att fatta, jag måste börja ta tag i saker och ting.

Men det är inte så lätt när man inte har en drivande vilja, när man knappt har någon vilja alls.

Eller någon speciell vilja i alla fall.

Jag vet inte, jag blir inte klokare heller.
Men jag måste fundera, börja se möjligheter och försöka ta mig själv vidare på något sätt.

Om inte annat så kommer jag stanna kvar och vara insnöad ett bra tag till i alla fall.

Jag måste hitta styrkan, viljan och kraften.

Måste hitta något som driver mig, som utmanar mig, som får mig att vilja ta steg framåt och kanske åt ett annat håll.

Jag hoppas att jag finner det jag söker snart.

Väldigt snart . . .

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards