Niican

Alla inlägg under oktober 2012

Av Denice Lundahl - 31 oktober 2012 18:47

Alla lampor.
Alla ljus tänds.
Och det väntas massor med mys :)

Av Denice Lundahl - 31 oktober 2012 07:57

Så fort .

Så låt oss inte spilla någon tid.

Livet är för kort.

 

Lev varje dag som om den vore den sista och älska och njut av varje sekund :)

 

Haha jag och min inspiration till livet :)

Det är bara att andas in, se sig omkring och älska det man ser !

Tänker jag göra i alla fall :)

 

Haha vet inte var denna lust och glädje kommer ifrån men jag tackar för den i alla fall :)

 

 

LEDIG HEEEELA HELGEN, WIHOOOOO ;)

Då blir det fääääääst med fläääääst , hoppas på en riktigt sjuk kväll.

Blir även födelsedagsfirande och massa myyyyys , me like ;)

 

Nu ska jag fixa mig och bege mig till jobb.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

Av Denice Lundahl - 25 oktober 2012 20:51

Every move I make ,
Every single day, every time I pray ,
Ill be missing you 
Thinking of the day, when you went away  ,
What a life to take, what a bond to break ,
Ill be missing you  . . . 

 

 

On that morning 
When this life is over 
I know Ill see your face . . . 

 

 

FAAAAAAAAAAAAN :'(

Varför valde någon att ta dig ifrån oss ?

Det gör sååå ont :(

Jag saknar dig sååå mycket :'(

Du var en så fin människa, en så fin morfar.

Hade önskat att du fick stanna här och en dag även få se mina barn.

FAAAAAAAAAN !!

Vilket tomrum du har lämnat inom mig :'(

Kan inte förklara det med ord.

Kan inte beskriva dig med ord.

Jag skulle behöva två, fina och korta ord.

Men hur ?

Hade kunnat skriva en hel bok.

Älskar dig sååå mycket min finaste morfar :'( <3

Du kommer alltid ha en stor och speciell plats i mitt hjärta.

Jag bär dig med mig varje dag .

 


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 24 oktober 2012 07:51

Att känna mig som en liten tjej igen . . .


Men egentligen , är jag så gammal ?

Jag har en sån sjuk hysteri om att jag blir äldre, jag är gammal osv osv..

Men jag är ju egentligen inte gammal ?

Så varför är jag så nojig hela tiden ?

Jag har verkligen hängt upp mig på det här med åldern.

 

Tror det kan ha lite att göra med att jag är ett så fruktansvärt hemskt control freak !
Jag kan inte bara "vara".

Jag måste veta, konstatera, planera osv.

Jag kan inte bara "flyta"

 

Det är något som jag måste jobba med också.

För ALLTING kan jag inte styra !

ALLTING kan jag inte veta !

ALLTING måste inte ALLTID planeras.

Ibland kan man ta saker och ting som det kommer !

Därför jag krockar med människor , för dom inte är som jag.

Och jag måste ha koll på lääääget ;)

 

Ja jag vet jag är inte normal !

Men så är det bara, like it or love it ;)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 22 oktober 2012 07:05

Jag vill inte.

Kan inte.

Tycker inte att det är roligt :(

Hahaha.


FAAAAAAN vad trött jag är :(

Nu kommer all sömn som vi missat ikapp mig, attans !


LÄÄÄNGTAR till klockan slår 16.00 och jag kan gå hem och mysa ner mig under täcket !

 

Haha och inte nog med det så "gjorde" jag av med mitt cardcase i helgen !
Trodde jag i alla fall, allting är spärrat.

SÅÅ ÄCKLIGT JOBBIGT!

Hahaha.

 

 

Skitsamma berättar om vår helg sen :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 19 oktober 2012 12:32

Så ska man ;)


Haha gaalet :)

Men ibland får man vara lite galen faktiskt.


Niklas frågade mig innan

"Varför har du haft detta leendet på läpparna i 2 dagar nu ?"

För att jag är GLAD OCH LYCKLIG :)

Haha det är fantastiskt att må såhär och känna sig såhär.

Har ett lyckorus i kroppen som jag inte alls vet vart det kommer ifrån, eller ? ;)

Haha men härligt är det :)
Älskar den känslan.


Och en ledig och helt fantastisk helg har jag nu att se framemot, wihooo ;)

Ska bli så jäävla nice att vara ledig, komma bort och rööja satan med världens finaste vänner :)


Nu är det bara några få timmar kvar och jag längtar :)



You make me feel so beautiful :)


Trevlig helg mina käraste vänner.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 18 oktober 2012 12:21

Jag är så lycklig :)

Lalalala ;)

Haha :)

 

Mitt humör är på topp idag.

Allting känns bra :)

Jag är förväntansfull och exalterad ! :)

Detta kommer bli SÅ jävla bra ;)

Wihooo ;)

 

Hade en mysig och lugn kväll igår.

Det var skönt, behövde jag :)

 

Idag ska det fixas och trixas lite.

Kanske till och med packa ( Men om jag känner mig själv rätt så blir packningen inte av förrän imorgon :) )

Alltid ute i sista sekund ;)

Och förmodligen kommer jag inte orka när jag kommer hem heller för då vill jag bara lägga mig och gosa och mysa :)

Så vi får se ;)

 

 

Drömde om min älskade morfar :(
Gud vad jag saknar dig :( <3

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 15 oktober 2012 21:25

Trivs med tillvaron just nu :)

Vad mer kan man säga?

Haha just det. . .
Jag har lyckats .
Jag som trodde att det var såå svårt!
Jag har lyckats, wihoo ;)
- 4 kilo på 2 veckor!
Jag gillar detta ;)
Haha nu ska vi bara se hur länge jag lyckas med att hålla detta :)
1 kilo till så har jag nått mitt mål :)
Haha jag tror dock inte att det håller så länge till!
Sjukt förvånad att jag i söndags morse gick upp och begav mig till kockums för att simma!
Helt sjukt!
Undra vart jag fick den motivationen ifrån!
Men jag tackar för den :)

Nu blir det mys :)
Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards