Niican

Alla inlägg under april 2008

Av Denice Lundahl - 25 april 2008 16:30

Ja denna veckan har väl varit lite si sådär.

Mycket bråk med all världens människor.

Vissa personer går en verkligen på nerverna.

Men nog om de annars sitter jag bara här och blir irriterad igen :)

Haha igår så hängde alla runt Challis bil på lunchen.

Efter en stund kom även Erik och Mark (Lärare) och stod där med oss.

Så sa Moa: De är lite små töntigt att alla står vid Challes bil.

Jag: Ja och när till och med lärarna är där så är de illa.

Erik: Tyst Denice annars får du inget.

Hahaha de var faktiskt ganska kul :)

Våra lärare är ganska roliga ibland faktiskt :)

I alla fall prata betyg idag i Annas ämne.

Nican får VG i både rättskunskap och FE B :)

Så jag är såååå nöööjd :)
Nu har jag VG i både FE A och FE B, de är bra :)

Tycker jag i alla fall.

För övrigt är Nican inget vidare bra i skolan.

Haha de blir förmodligen IG i Matte C och kanske projektarbetet.

Ska vara klara med projektarbetet på onsdag och de innebär att jag måste göra rätt mycket under helgen.
Ska rättas,skriva baksida, bestämma hur jag ska ha den och göra vid de sista plus skriva någon uppsats om allting.

Så jag har verkligen att göra i helgen.

Haha blir fan trött redan nu alltså.

Men de ordnar sig nog, får vi hoppas i alla fall :)

Från de ena till de andra.

Man kan inte äta kakan och samtidigt ha den kvar.

Man måste bestämma sig :)

Man kan inte heller vänta på något som aldrig kommer hända.

Men vi får väl se.

Allting ordnar sig tillslut i alla fall :)

Av Denice Lundahl - 22 april 2008 14:52

Jävla skit dag detta är alltså.

Mitt huvud värker, jag är så trött och jag är helt förvirrad.

Jag vet ingenting längre.

Varken ut eller in.

De känns som allt är så svårt.

Men ja vem har sagt att allting ska vara lätt ?

Fast de hade dock inte skadat om de hade varit de för en gångsskull.

Men men sån tur har man inte :)

Klarar inte av folk som velar, som inte vet vad dom vill.

Jag har inte tålamod till sånt.

Om man vill något så kämpar man för de.

Vill man inte så låter man bli.

De finns egentligen inget att vela om.

Folk velar och sen när dom mist sin chans så förstår dom inte varför.

Jag tycker att saker och ting ska gå snabbt.

Vill man ha något så ser man till att man får de också.

Och snabbt ska de gå ;)

Jag bestämde mig för min tatuering, tog en vecka sen fick jag den.

Hade tråkigt en kväll, bestämde mig för pierca bröstvårtan nästa dag var de gjort.

Jag klarar inte av att vänta på saker, när jag vill ha något så vill jag ha de NU ! 

Ibland är de dock inte så lätt.

Men jag menar man prioriterar de man vill ha.

Har man inte tid så tar man sig tid osv ;)

Tycker alla borde bli lite mer som jag på den fronten :)

Och nu vill Nican sova eller i alla fall vila en stund så då gör hon de :)

Eftersom Nican tar de hon vill ha och gör de som faller henne in :)

Av Denice Lundahl - 16 april 2008 18:53

Ja skrev innan idag att jag nog bara fick G på mitt rättskunskapsprov.

Men eftersom att Nican är så bra så fick hon VG.

Haha de är fan starkt jobbat, pluggade inte alls mycket.

Hade jag pluggat hade jag fått MVG direkt.

Men men de bliv VG i rättskunskap i betyget så jag är hel nöjd :)

FE B prov nästa vecka och Nican ligger på VG.

Måste få VG minst ska plugga som fan.

Har VG i FE A så vill ha de i B också :)

I alla fall fixade min framsida till boken idag, hann inte med baksidan.

Moa och Göran(Filip) hjälpte mig :)

Medans vi hade Matte så kämpa Göran med att komma på ett namn till min bok:)

Vi tackar för att han inte fick bestämma för då hade den typ hetat "I wait your baby", "Du är som en groda utan ben, hopplös" osv osv..

Han hade ett helt papper med såna förslag.

Och dom som var bäst markerades med HOT.

HAHA men där var nog inga super förslag.

HAHA hade Anton fått bestämma hade den typ hetat dricker du mjölk ur glass eller från spenen ?

Moa var starkt besluten om att den skulle heta alt+ctrl+del men nej de gick inte heller hem.

Haha hon hade dock ganska bra argument men nja.

Så efter vi hade brainstormat och haft många knasiga förslag så blev de 2+1.

För att förstå namnet måste man dock läsa boken.

Men men gjorde en helt okej framsida och ett helt okej namn med tanke på förslagen så jag är nöjd :)

Tackar Moa och Göran för att ni hjälpte till fast vi skratta nog mer än vad vi fick gjort.

Baksidan är inte gjord men ska nog ta och skriva texten nu så vi kan fixa de också :)

Haft en väldigt rolig dag, mycket trams, mycket skratt och Nican är så trött nu att hon bara vill sova.

Men men man kan inte få allt här i livet :)

Av Denice Lundahl - 16 april 2008 10:33

Ja jag är trött som attans.

Kanske beror de på att en viss liten pojke satt och skicka sms till Nican inatt ?

Haha och de blev ju inte bättre när en annan liten pojke skicka sms och väckte Nican imorse.

Haha funderar starkt på kasta dessa jävla mobiltelefonerna.

Haha fast klarar mig nog inte utan dom ändå.

Men men pluggade matte igår och för en gångsskull förstod jag lite :)

Ovanligt faktiskt men tro mig matte C är inte lätt.

Haha igår på lunchen så kom den nya raggningsrepliken:
"Dricker du mjölk ? "

Haha ganska sött ;)

Kul hade vi i alla fall, skrattar så jag gråter när Moa sätter igång alltså.

Haha helt sjukt alltså.

Men men hade också rättskunskapsprov igår.

De gick väl som de gick, tror jag fick G i alla fall.

Kunde fått bättre om jag hade orkat plugga mer men men. . .

Från de ena till de andra.

Känns som de är något slags spel.

Ingen vågar vara ärlig och de slutar alltid med att någon mår dåligt,blir ledsen eller sårad.

Orkar inte med massa spel längre.

Varför kan man inte bara vara ärlig ?

Trött på detta.

Men men Nican måste göra sig i ordning till skolan.

Både samhälle och Matte idag.

Skit kul eller inte.

Och kanske om de finns ork så fixar Göran och jag framsida och baksida till min bok :)

Måste bli bra men tom på idéer.

Men de ordnar sig nog precis som allt annat :)

Av Denice Lundahl - 14 april 2008 14:46

Ja vad ska man säga om den ?

Ganska galen men de är ju inget ovanligt.

Helgen har varit nice, haha laddar redan inför nästa.

För Nican ska vara på g då ;)
Fast de är hon alltid ändå så:P

I alla fall igår fyllde mormor år.

Då blev de mat på kajutan och sen åkte vi hem till mormor och morfar.

Som vanligt så roade jag barnen.

Så jävla söööta. . .

HAHA enligt Douglas har han inte lika långa boppar som vi har :P

Haha nej han är go han;)

Dock inte lika kul när han drog upp min klänning men han är så jävla charmig att man inte kan bli sur på honom.

Men finns ju inget värre än att man pussar på honom så han fick sitt straff;)

Haha efter mormor gick vi en runda på sibbarp.

Jätte fint och mysigt.

Fast du borde varit där med mig i försig.

Men men från de ena till de andra så har jag alltid sagt att om kärleken finns så kan man lösa allt bara man har viljan till de :)

Men vem har sagt att allt ska vara så lätt alltid ?

Vem har sagt att man bygger t.ex ett förhållande under en natt ?

De är en lång process men vill man och känner tillräckligt så blir de bra tillslut.

Felet med dom flesta är att så fort de inte går som en dans på rosor längre så ger dom upp.

Men de är då man får ställa sig frågan: Vad är jobbigast ? Att lämna den man älskar eller försöka reda ut problemen och fortfarande vara med den personen ?

De är alltid enklast att ta den enkla vägen ut men i vissa fall så är de inte den rätta vägen.

Om man älskar någon hjälper de inte att ersätta den personen.

För man kan inte ersätta den man älskar med vem som helst.

Kanske tror man att de fungerar för ett slag men inom kort inser man att de inte är så egentligen.

Kanske har man då gjort ett väldigt stort misstag eller så har de i alla fall hjälpt en att komma en bit på vägen.

Vem vet ;)

Men men . . .

Om jag skulle ta och göra något vettigt idag.

Har prov i rättskunskap imorgon :(

Nja vi får se hur de går.

De styr mitt betyg en del så jag får väl hoppas på de bästa :)

Men men säger bara en sak " Handlingar säger mer än ord ;) "

Av Denice Lundahl - 7 april 2008 17:36

Ja och som om måndagar inte alltid är dryga ?

Eh jo fast min har varit bra :)

Var i skolan nio.

Fick dock göra projektarbetet på frivillig plats.

Men hade jag inte åkt till skolan och skrivit de så hade jag sovit tills 12 och inte gjort något.

Så lika bra att åka dit och göra de så de blir gjort.

Men jag är i full gång.

Har ju ett skit bra slut nu också, har dock inte skrivit de inu men jag har de i tankarna och de kommer bli super bra :)

Så de gillar vi ;)

Fick ju se min flört idag också ju :)

Så bättre än så kan de väl inte bli :P

Jag,Challe och Flina var med i tidningen förra veckan och fast bilden på mig var otroligt ful har Erik (min flört) den på sin anslagstavla:P

Haha de är jag och min flört alltså ;)

Men men måste väl ta mig i kragen och prata med dig också.

Känns lite små jobbigt men måste väl göras.

Så får väl ta de när jag har en lucka i schemat.

Haha väldigt fullt på schemat nu förtiden.

Mycket frågor om vad man ska göra efter studenten nu.

Och ja vem vet de ?

Får väl ta och fundera ut de också.

De blir nog bra de också.

Haha resten av kvällen bjuder på lite plugg och massa mys.

Otroligt underbart :)

Man vet mer nu än vad man visste då :)

Men men allt löser sig väl och förhoppningsviss till de bästa :)

Av Denice Lundahl - 2 april 2008 19:46

Skolan dom senaste tre dagarna har varit jävligt roliga.

Speciellt idag, har aldrig sett alla så utflippade.

Ännu mindre Moa.

Jag kan inte sluta skratta när Moa sätter igång med sitt.

Mycket Matte C har de blivit idag.

Jävligt jobbigt men Moa och jag tillsammans så funkar de nästan.

Haha ja och de är ju jag och min flört ;)

" Jag tycker att vi ska ha sex och samlevnad du och jag Erik ;) "

" Ja för vi har ju inte samlevnad "

Haha nja va ska man säga han förgyller min dag i skolan :)

Erik är mannen utan funktion enligt mig och Robban tyckte de var mycket bättre att han var de än öppna för mig i Sal B och var där ensam med mig .

Haha så jävla kul.

Nja sjuka dagar men kul har vi i alla fall :)

Ja lite bråk med vissa personer har man ju också kunnat klämma in men ja de löser sig väl de med.

Vissa beter sig som idioter men ja de är ju deras problem egentligen.

Ledig torsdag, fredag jävligt jävligt skönt vill jag säga :)

Vi får se vad dessa dagar har att bjuda på men ska i alla fall skriva en del på mitt projektarbete hade jag tänkt.

Så de blir klart och överstökat.

Har kommit en bra bit men har mycket kvar eftersom jag bestämde mig för att göra mer än vad de var tänkt från början.

Prata lite studenten idag.

Fått studentmössorna så ahh nu känns de verkligen som om de är nära.

Och jag LÄNGTAR såå mycket.

Men man har lite smått panik för alla ämne,om man hinner klart osv.

Men men allt ordnar sig nog och blir super bra :)

De får vi hoppas i alla fall :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards