Niican

Alla inlägg under juli 2008

Av Denice Lundahl - 29 juli 2008 00:06

"Denice du kan bli strippa med den kroppen "


Tar det som en komplimang, tack :)

Av Denice Lundahl - 23 juli 2008 16:13

Vi kan inte vara med varandra men vi kan inte heller vara utan varandra.

Vi vet vilka handlingar som är fel, vi vet vilka ord som vi inte får använda.

Vi vet vad vi inte bör säga, skriva eller göra.

Men varför gör vi då precis tvärtom ?

Varför säger vi att vi älskar varandra när vi vet att vi borde kväva våra känslor ?

Varför kan vi inte hålla oss ifrån varandra när vi vet om att det inte fungerar när vi är med varandra ?

Varför kan vi inte bara vända om och gå och aldrig mer se tillbaka ?

Varför kan vi inte bara släppa varandra ?

Nej för så lätt är det inte.

Trots att vår kärlek är förbjuden, trots att vi har andra så kan vi inte stilla vår längtan till varandra.

Någon annan kan aldrig bli jag och någon annan kan aldrig bli du.

Vi vet vad vi inte borde göra, vad vi inte borde säga eller skriva men ändå gör vi precis tvärtom . . . .

Det är kärlekens effekt som påverkar oss. . .

Av Denice Lundahl - 10 juli 2008 22:01

Om inte om vore.

Om inte om vore skulle jag bli kär.

Hur kär som helst.

Blossande, vanvettigt gnisterkär, Ursinnigt sprängförälskad.

Men nu var ju om. 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards