Niican

Alla inlägg under maj 2008

Av Denice Lundahl - 26 maj 2008 09:01

Jaa har lite dö tid nu innan jag ska bege mig till skolan.

Vaknade vid 3 inatt och mådde sjukt illa,visste inte vart jag skulle ta vägen.

Det var ganska illa men som tur var gick det över, hoppas det inte kommer tillbaka sen igen :)

Hmm i lördags kom Adam,Krille och Tess på besök :)
Längesen man såg Adam och Krille så det var ju kul att träffa dom igen :)

Det blev lite buzz,singstar och guitarhero :)

Krille och Tess gaddade ihop sig mot mig och Adam när vi spelade buzz.

Så vi var team istället, skyller på Adam att vi förlora första gången.

Men andra gången då jävlar var vi på g ;)

Haha så nu står det 1-1 och det blir revansch en annan dag :)

När dom hade begett sig hemåt låg man och prata med sitt ex en stund.

Fast det hade man i försig gjort medans dom var här också.

Han var ganska söööt :)

Men men det var en lyckad lördagkväll i alla fall :)

Igår var de morsdag och vi var hos min moster.

Alla närmsta var där och det var jätte mysigt.

Satt ute hela tiden och prata, åt osv :)

Känns som att jag bara åt en massa igår:P

Haha sen blev de snora på kvällen och på vägen dit så fick man prata lite med sitt ex också :)
Haha lilla snooora är så underbar :)

Snora gav mig en tidning och jag läste mitt horoskop.

Redan efter dom två första raderna så ville jag inte läsa mer.

Jag läste hela och fy det mesta stämde in redan nu.

Det var helt sjukt, jag var förvånad.

Man må inte tro på horoskop men detta var för mycket som stämde in.

Men vi lär väl se ;)

Haha och även hos snora så krängde vi så kanske därför jag mådde illa inatt.

Haha men det får man ta om man kränger så mycket ;)

Nej även igår var en lyckad dag + kväll så jag är hel nöjd :)

Denna veckan ska allt det sista bli gjort, klippa håret + förlänga det :)

Dom har även tvingat mig att vara med och spela fotboll på onsdag.

Jag vill verkligen inte men det måste vara en flicka på planen hela tiden och ja Rogge är fast besluten om att jag kan spela fotboll.

Men ja vi får väl se om jag kan slingra mig ur.

Nu ska Nican klä sig och bege sig till skolan :)

Av Denice Lundahl - 22 maj 2008 18:14

Ja fyfan vilken dag jag haft.

Idag har Nican jobbat men det var inte kul.

Vi satt från 7 imorse till 4 och satte etiketter på kartonger.

Man ska inte klaga egentligen och det är lätt förtjänta pengar.

Och lär bli välbehövda inför sommaren :)

Men vafan ?!

Alltså fyfan det var drygt.

Tiden gick såååå sakta.

Tur att vi roa varandra i alla fall ;)

Ganska kul, jag och Tess pratade en hel del :)

Sen fick vi skjuts hem av vår "arbetskamrat".

HAHA han var rolig, han berättade sen i bilen att han hade åkt till frisören för att fixa sig för att skämdes att se ut så när där fanns tjejer..

HAHA vadå fåfängd ?

Nej men han var rolig och trevlig faktiskt :)

Men fyfan jag har varit uppe sen tjugo i fem imorse :(
Känns verkligen som att jag bara vill lägga mig ner och sova nu alltså.

Men jag har för mycket att göra för de så det blir inget sånt för min del :)

Studenten känns inte alls kul längre.

Vill inte ta studenten, skiter i de alltså !

Det kommer inte alls bli som jag trott, folk vill inte gå ut och vill splittras och grejer.

Jag tycker dock vi ska göra något tillsammans för det är sista gången.

Sen finns de två personer som jag jätte gärna vill ha på min student och dom lär inte vara där i heller :(

Så nu är det inte ens kul längre...

Min student är redan ganska förstörd och det är två veckor dit.

Men men vem har sagt att de för en gångsskull ska gå som man själv vill ?

Vem har sagt att det för en gångsskull ska vara enkelt ?

Nej man måste ha motgångar för att känna att man lever :)

Men ja vissa har ju mer motgångar än andra och jaa..

Men man ska väl inte klaga så länge man har hälsan i behåll.

Men ja jag vet inte, allt går emot mig nu så nu känns allt ganska meningslöst men det vänder väl :)

Det får vi i alla fall hoppas på :)

Nu ska Nican göra något vettigt, tack och hej :)

Av Denice Lundahl - 18 maj 2008 23:03

I torsdags åkte jag till syrran och sov där med henne.

Min syster är inte som alla andra och eftersom hennes pojke åkte till gbg i torsdags och hon inte skulle åka dit förräns i fredags så vela hon inte sova ensam.

Så Nican fick offra sig :)

Haha nej vi hade jätte mysigt, hon är underbar min syster :)

Ja och sen när hon också hade begett sig mot gbg så hade ju jag lägenheten för mig själv :)

Jag satsade på en lugn helg för det känns som att min kropp behöver de nu innan alla studentfester.

Och jag har känt mig lite si sådär nu i veckan så det var nog bäst så.

Helgen blev dock allt annat än väntat.

Fick nattbesök både fredag och lördag :)

Det var myyyyys.

Om inte annat så blev jag glad i alla fall :)

Fick äntligen se saw 4, har velat se den jätte länge nu.

Hmm tyckte dock inte att den var lika bra som dom tidigare filmerna har varit.

Men lika sjuk som vanligt och nu får man väl förväntansfullt sitta och vänta på ytterliggare en saw film :)

Nu när man haft syrrans lägenhet själv så längtar man efter en egen.
Bo själv, ha sitt eget liksom.

Deras lägenhet är jätte liten och mysig och jag trivs jätte bra där :)

Haha en lägenhet i stil med deras hade jag velat ha när jag flyttar hemifrån.

Men men nu börjar de dra ihop sig inför studenten :)
Typ bara 2 veckor kvar, känns bra som fan och skönt.

Längtar,längtar, längtar :)

Hoppas på en lyckad dag fast jag redan nu är besviken.

Men alla människor gör sina egna val och jaa man kan helt enkelt inte styra över deras vilja, tyvärr.

Tanken gör ont och sårar men det får jag leva med.

Det blir nog bra ändå :)

=(

Av Denice Lundahl - 13 maj 2008 22:05

Jag är ledsen, besviken, finns inga ord för hur jag känner just nu.

Orkar inte, vill inte , kan inte =(

Av Denice Lundahl - 11 maj 2008 22:09

Underbar helg, vilket väder alltså.

Ah jag mår som bäst när solen skinner och det är varmt ute.

Man blir så glad och positiv på något sätt :)

I alla fall helgen har väl bjudit på en hel del.

Födelsedagsfest,slagt,match,ishockey,kalas, sol, sol och ännu mer sol :)

Vet inte om jag missat något men det har i stort sätt varit min helg :)

Den har varit nice som attans :)
Det gillar vi ;)
SNART studenten :)

Jag orkar inte plugga mer nu vill bara sluta :)
Min bok är klar, 26 kapitel, 98 sidor så ja man får väl vara nöjd :)

Ska bara redovisa också och sen invänta betyget :)

I alla fall har bokat min hårförlängning nu, den sker den 1 Juni alltså 4 dagar innan min student men det blir nice :)

Vill jätte gärna ha långt hår och med lite tjat så löser väl sig det mesta :)

Men men tänkt en hel del dessa dagar.

Allt har varit så förvirrande på sistonde, med många olika saker.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra.

Haha det är lite ångest att vara singel nu när nästan alla är upptagna men samtidigt så är det skönt.

Alltså jag vill ha en pojke som överraskar mig, gör saker som får mig att känna mig omtyckt, visar vad han vill och känner, vill göra mig till lags och inte ger upp så fort de börjar ta emot lite.

Men ja känns som att jag inte kommer hitta honom på ett tag och jag är inte den som är tillsammans med vem som helst liksom.

Klart det är tråkigt med alla par-grejer liksom men jag kan ju inte ta första bästa bara för de.

Nej det blir inget sånt för min del :)

Haha börjar känna mig som en dålig människa, alla punkterar att jag är elak och behandlar folk illa.

Jag vet inte, kanske jag gör men undra varför ?

Kanske för folk alltid varit så mot mig innan för jag var för snäll ?

Haha ganska kul när snora sa " Denice jag börjar bli som dig " när hon hade varit lite elak mot en pojke.

Haha jag är kanske en hemsk människa.

Eller jag vet att jag inte är jätte snäll alltid och speciellt inte mot en viss liten pojke men så blir de när man har dåliga erfarenheter tyvärr.

Men men ingen är perfekt och jag är långt ifrån perfekt.

Men det är bara att älska mig eller låta bli :)

Enklare än så kan det inte bli :)

Av Denice Lundahl - 7 maj 2008 16:45

Finns inget bättre än när solen skinner och det är varmt.

Sommaren är nog något av det bästa som finns :)
Och till råga på allt tar jag studenten om mindre än 1 månad :)

Jag är så glad, så lycklig och allt bara flyter på som det ska :)

Orkar inte bry mig om alla som surar, bråkar och inte vet vad dom vill.

Jag ser fram emot studenten och älskar vädret :)

Nu kan man ha tunnare kläder och sommar kläder är så mycket finare än vinterkläder :)

Nä jag älskar detta :)

Hämtade min studentklänning idag, typ alla kommer ha den.

Men jag orkar inte leta mer :(

Så då får jag ha likadan klänning som en hel del andra också kommer ha :)

Haha tog tag i mig själv igår och gick ner på fitness 24/7 och tränade lite :)

Skönt som fan var det.

Får egentligen inte träna eftersom jag är undernärd men Nican vill bygga lite muskler så hon struntar i de :)
Så nu ska hon i alla fall träna 2 ggr i veckan, kanske 3 :)

Haha vi latjar även lite fotboll på rasterna i skolan och jag saknar verkligen fotbollen.

Funderar starkt på att börja igen.

Men det blir till hösten i sådana fall.

För man vet ju aldrig vad som händer efter studenten :)

Nican vill jätte gärna göra en hårförlängning tills studenten.

Men det är ganska dyrt och mamma är inte jätte glad.

Hon tycker att jag redan har relativt långt hår.

Men får se om jag kanske kan övertala henne.

Får hoppas på det bästa :)

Idag får man fan ta tag i sig själv och sola lite.

Så man är brun och fin till studenten :)

Men men det ska jag nog kunna ordna det med :)


" Det är bra att vara rädd. Det betyder att man har något som man inte vill mista "

Av Denice Lundahl - 4 maj 2008 19:40

Japps i fredags blev de gbg :)

Var meningen att jag skulle vara otroligt shopping sugen och leta efter en klänning till studenten.

Men eftersom vi åkte vid 8 på morgonen så var man trötter.

I Halmstad stannade bilen skit kul :)

Och sen blev de Aqua för fullt :)
Haha vad är en resa utan att bilen stannar och Aqua ?

Nja inte mycket :)

Var i gbg vid halv tolv nånting.

Tess gjorde en underbar start i backe ;)

HAHA de var nog dagens höjdpunkt.

Nja det var kul men tröttsamt :)

Hittade ingen klänning till studenten så de är bara att fortsätta att leta :)

Men men idag har jag bråkat som attans med alla möjliga.

Hur jag lyckades ? De du ;)
Haha frågar jag mig själv varje dag.

Haha fick höra idag " Vi är för lika, båda vill ta kommandot, därför vi bråkar "

Och ja de kan vara sant för jag är mycket så.

It´s my way or the highway liksom ;)

Men man blir så efter att ha varit så snäll som jag var innan.

Jag var så snäll så jag var dum.

Alla kunde trampa på mig men tyvärr är de inte så längre :)

Haha plus är jag jätte bortskämd så är van vid att få det jag vill ha.

Så när folk inte gör som jag vill så blir jag väl lite små suris.

Vilket är en otroligt dålig egenskap så jag jobbar på det :)

Man har ju lärt sig att i vissa situationer eller tillfällen så slutar de illa.

Jag har gjort misstag och jag hoppas jag lärt mig av det i alla fall :)

Men allt ordnar sig väl :)


It's okay if you have go away,
Oh just remember the telephone works both ways,
And if I never ever hear them ring,
If nothing else I'll think the bells inside,
Have finally found you someone else and that's okay,
Cause I'll remember everything you sang

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards