Niican

Direktlänk till inlägg 18 maj 2008

Helgens gång . . .

Av Denice Lundahl - 18 maj 2008 23:03

I torsdags åkte jag till syrran och sov där med henne.

Min syster är inte som alla andra och eftersom hennes pojke åkte till gbg i torsdags och hon inte skulle åka dit förräns i fredags så vela hon inte sova ensam.

Så Nican fick offra sig :)

Haha nej vi hade jätte mysigt, hon är underbar min syster :)

Ja och sen när hon också hade begett sig mot gbg så hade ju jag lägenheten för mig själv :)

Jag satsade på en lugn helg för det känns som att min kropp behöver de nu innan alla studentfester.

Och jag har känt mig lite si sådär nu i veckan så det var nog bäst så.

Helgen blev dock allt annat än väntat.

Fick nattbesök både fredag och lördag :)

Det var myyyyys.

Om inte annat så blev jag glad i alla fall :)

Fick äntligen se saw 4, har velat se den jätte länge nu.

Hmm tyckte dock inte att den var lika bra som dom tidigare filmerna har varit.

Men lika sjuk som vanligt och nu får man väl förväntansfullt sitta och vänta på ytterliggare en saw film :)

Nu när man haft syrrans lägenhet själv så längtar man efter en egen.
Bo själv, ha sitt eget liksom.

Deras lägenhet är jätte liten och mysig och jag trivs jätte bra där :)

Haha en lägenhet i stil med deras hade jag velat ha när jag flyttar hemifrån.

Men men nu börjar de dra ihop sig inför studenten :)
Typ bara 2 veckor kvar, känns bra som fan och skönt.

Längtar,längtar, längtar :)

Hoppas på en lyckad dag fast jag redan nu är besviken.

Men alla människor gör sina egna val och jaa man kan helt enkelt inte styra över deras vilja, tyvärr.

Tanken gör ont och sårar men det får jag leva med.

Det blir nog bra ändå :)

 
 
Nathalie

Nathalie

21 maj 2008 14:20

Du var jue "ensam" hela helgen sa du. OPPS! :D Du kan inte ljuga för syster..

http://www.nathalielundahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards