Niican

Alla inlägg under mars 2010

Av Denice Lundahl - 31 mars 2010 06:59

Jag går ut med byxorna på fel håll och jag kommer till öppningen utan nycklar.

Alltså någon mer än jag som lyckas ?

Mitt huvud är någon helt annanstans men inne på min 10:onde arbetsdag på raken, imorgon och idag kvar och sen får jag vila :)
Hoppas mitt huvud kommer tillbaka till mig då , haha .



Im ouuuuut /Denice

Av Denice Lundahl - 30 mars 2010 07:25

Just don't give up I'm workin it out
Please don't give in, I wont let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around 
 
it's plain to see 
that baby you're beautiful
And there's nothing wrong with you
It's me, I'm a freak
but thanks for lovin' me
Cause you're doing it perfectly



Av Denice Lundahl - 29 mars 2010 17:13

Har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen :( men bara att kriga , inne på 8 arbetsdagen och 3 dagar kvar innan vila, ge mig styrka , haha :)


Ge mig tid någon, jag behöver tid att gå till läkaren och kolla upp detta.

Nu har jag snart haft ont i 1 vecka och det börjat stråla upp mot hals /nacke och ner i armen.

Vad fan är det som är fel ?!

Hoppas det går över av sig själv för jag har ingen tid att kolla upp det :(

Av Denice Lundahl - 23 mars 2010 17:21

Vi kan alltid finna en väg tillbaka . . .



Har ångest :(
För mina dagar är så fullspäckade , har varje dag planerad i en vecka nu.

Har saker som ska / måste göras.

Jobbet tar ju en hel del tid också..

Jobbat från igår och kommer jobba varje dag fram till nästa torsdag.

Plus på onsdag nästa vecka jobbar jag först 7.30-16 och sen blir det hem om , äta och byta om sen bytar man jobb och jobbar 17-22 :)
Lagom hääärligt :)

Nej men bara att kriga fan, ska inte klaga .

Det är jävligt nice sen när lönen kommer in den 27, då jävlar gnäller man inte och pengar har jag aldrig haft problem med att göra av med .

Finns ju en del födelsedagar i april så om inte annat blir det till presenter till andra men jag älskar att ge bort saker såå det gnäller jag inte över :)

Haha och speciellt inte när man får en bra lön .

Men kommer vara rent slut näst nästa fredag men får vila upp mig då :)

Om det finns tid till att vila , händer kanske mycket då .

Haha time will tell ;)



Jag ger mig aldrig, jag ger aldrig upp.

Im in it to win it ;)


Im ouuuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 22 mars 2010 20:35

Ett val mellan en kille eller en vän borde aldrig behöva göras.

För varken killen eller vännen borde ens ställa ett sådant krav.

En kille som gör det är INGENTING att ha, en vän som gör det är INGEN riktigt vän !

Hur kan man begära att man ska välja mellan två personer som man älskar fast på två helt olika sätt ?
Två personer som betyder världen, gör en glad, lycklig och hel helt enkelt, hur ska man någonsin kunna välja ?
Oavsett vilket val så får man lida.

Så begär aldrig det, aldrig någonsin. Spelar ingen roll vilka grunder det bygger på !


Är arg på hastighetsbegränsningarna !
Alltså snart så får man bara köra i 40 i HELA malmö !
Stan kan jag förstå men börjar bli lite överdrivet nu för nu är snart alla vägar 40.

Snart kan vi sätta bilen och gå istället för går ungefär lika fort, haha .


Ska svara på två kommentarer också. En för längesen "Bara du och din syster som ser ut som "vanligt" vad menas med detta ?


Och Jaa det finns billigare plattånger men denna är bääääst :)
Jag har haft 3 olika sorter i olika prisklasser men denna är bääääst.

Och då får den kosta 750 kr, haha :)


  




Im out /Denice

Av Denice Lundahl - 21 mars 2010 16:31

FAAAAN !!

Har bestämt mig för kämpa med min kondition inför serien men vafan gör det för nytta nu :(

Min rygg värker något så fruktansvärt.

Så arg för jag tror att det är pga olyckan som jag skada min rygg.

För jag har aldrig fått ont i ryggen av att spela fotboll innan.

Och jag är besviken för min dåliga insats och jag är ledsen för detta kan vara slutet för mig som fotbollsspelare :(

Måste helt enkelt ta tag i mig själv och gå till läkaren och kolla upp detta.

Men är så jävla anti läkare för varje gång jag varit hos läkaren får jag fanimej aldrig något vettigt svar.

Efter olyckan och jag hade blivit röntgad så kommer läkaren tillbaka och säger " du har inte brytit ryggen i alla fall "

NEJ MEN GRATTIS !!
En guldmedalj till dig ! Det kunde väl för fan vem som helst tala om för mig.

Hade inte behövt gå till en utbildad läkare för det !

Åhhh men får väl sluta gnälla och ta tag i det istället.

MEN FAAAAAAAAAAAAAAN :(

Jävla skit för ryggen är inget jag kan påverka och fortsätter det såhär så måste jag nog lämna fotbollen. . .


Men ja finns alltid någon som har det värre än mig så ska inte klaga.


Ha en myyyys söndag mina vänner och ovänner, haha :)



Im out/Denice


Av Denice Lundahl - 18 mars 2010 15:06

Haha jaa för min plattång är i sönder :(
Den är en väldigt viktig del i mitt liv, ååååhhhh :(

Gillar verkligen inte detta !!!
Men vafan får köpa en ny, när jag har ork, tid och lust...

Kostar ju bara 750 kr såå det är som gjutet ;)



Time will tell ;)


Im ooouuuut / Denice

Av Denice Lundahl - 15 mars 2010 00:12

Denna vecka eller förra blir det eftersom klockan är över tolv har jag varit väldigt duktig :)
Har fått något jävla tosseryck och bestämt mig för att få upp min kondition tills serien börjar.

Har drygt en månad på mig och det innebär hårdträning !
Satte igång denna eller förra veckan då eftersom klockan är över tolv.

Tränade tis, tors och i fredags tog jag även en snabb runda ner till gymet.

Har även varit duktig och promenerat ungefär en 40 min runda i skogen två ggr denna veckan.

ÅHhh guuud vad jag är stolt över mig själv, haha :)

Är fortfarande i chocktillstånd att jag verkligen varit så duktig och tagit tag i mig själv.

Nu ska det bara hålla i sig också.

Men har fotbollsträning 2 ggr i veckan + en match.

Sen om jag kan klämma in lite övrig träning där också så blir det suuuuper :)

Blir dock lite svårare när jobb drar igång på allvar igen.


Förresten vet ni vad som hänt ?

Jag har fått en 100% tjänst i 3 månader istället för 87 %.

Gissa om jag är glad ?

Haha nu kan man spara och leva loppan i 3 månader , förhoppningsviss.

Och det bästa är att jag har skit bra tider trots att jag jobbar 100 %.

Är det toppen eller är det toppen ? :)


Haha nej har fått mycket gjort denna veckan känns det som.

Garderoben har också blivit rensad och jag själv visste inte ens att jag hade så mycket kläder .

HAHA men en hel del åkte rakt åt skogen nu.

Använder aldrig det för helvete , haha :)
Tackar Snoooor för hennes medverkan , hon är bara föööör söööt :)
Min egna lilla Snor <3



Nej fan börjar bli trött , får kanske nanna lite snart.

Godnatt och sov gott ;)



Im ouuuuuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards