Niican

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Denice Lundahl - 4 mars 2010 14:21

Av någon som jag aldrig sett så arg förut..

Av någon som kör the silent treatment när hon blir sur.

Men en rejäl utskällning men jag tar den för hon hade rätt att ge mig den.

Hon var hård men hon hade rätt.

Det gjorde ont att höra men ibland är sanningen svår att ta.

Men denna utskällning var jag värd och jag tackar för jag fick den.

Fick se det ifrån en annan synvinkel och jag vet att enda anledningen till att den blev som den blev var för att hon älskar och bryr sig om mig.

Hon vill mitt bästa och ibland krävs det lite ilska för lilla Nican ska lyssna.

För hon är ganska bra på att vara envis och gå sin egen väg när hon egentligen borde välja en annan.


När vi var små , spela match och jag inte gjorde bra ifrån mig så skällde alltid min tränare på mig för då spela jag helt plötsligt mycket bättre.

Ibland skällde han för jag skulle ge 100 istället för 80 och det fick ett bra resultat.

Så ibland är en utskällning allt som krävs. 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards