Niican

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Denice Lundahl - 10 oktober 2012 18:45

Nu när man sitter och tittar på alla gamla bilder som man inser hur mycket man saknar dom gamla tiderna.

Alla minnen som kommer upp när man ser alla dessa bilder.

Så många personer som försvunnit ur ens liv och så många personer som tillkommit.

Och så finns det dom som är med på bilderna om och om igen.

Det är även dom som fortfarande fortfarande står vid min sida !

Antingen är det personer som man inte träffar så ofta eller pratar så mycket med men man ändå vet vart man har dom.

Att dom alltid finns där i alla lägen !

Eller så är det personer som fortfarande är en del av ens liv på samma sätt som dom var för något år sen :)

 

Bebis och Göran !

Mina fina killar.

Ni har stått bakom mig i vått och torrt i flera år nu.

Det har funnits ett fåtal gånger då vi har tjafsat och blivit sura på varandra.

Men vår vänskap har varit oförändrad !

Vi har en fin vänskap som jag värdesätter till tusen.

Jag hoppas att vi aldrig växer ifrån varandra eller blir ovänner.

Ni ligger mig varmt om hjärtat och förlora er skulle vara hemskt för mig :(

Bara tanken får mig att må dåligt !

Love u guys <3

 

 

Linda min Linda !

Vad ska man säga om oss ?

Lite som bill och bull kanske ?

Förr så när folk fråga någon om dom kände en av oss så sa dom "Hon som alltid är med Denice" eller tvärtom.

Vi var oskiljaktiga när vi var yngre.

Vi umgicks varje dag, prata i telefon hundra ggr om dagen.

Det gjorde jätte ont i mig när du svek mig som du gjorde.

Dina svek har tagit hårt på mig.

Men du gjorde om och du gjorde rätt !

Du visa mig att jag kunde lita på dig igen och att du verkligen ville vara min vän.

Precis som förr.

Och idag har vi återigen en väldigt fin vänskap :)

Vi har alltid haft en fin vänskap.

Men vi har blivit äldre och vår vänskap har mognat !

Vi finns där för varandra, vi umgås så mycket vi kan.

Och jag är glad att vi fick tillbaka den vänskap vi en gång hade.

Och jag hoppas att vi aldrig förlorar den igen.

För det skulle ta väldigt hårt på mig.

Jag älskar dig och värdesätter även vår vänskap väldigt högt :) <3

 

 

Lejlus, Lush, Mjau !

Vi fann varandra väldigt snabbt och ingen skulle nog tro att vi skulle komma varandra så nära.

Vi hade en intensiv vänskap.

Vi umgicks varje dag, gjorde allt tillsammans.

Jag bodde i stort sätt hos dig !

Haha och kul har vi haft !

Vi tappa varandra nånstans , vi tröttna nog för ett slag.

Men vi kämpar och försöker.

Jag är tacksam för allt du gjort för mig och allt vi gjort tillsammans !

Oavsett om det inte alltid märks.

Du är en fin och underbar vän.

Som man VERKLIGEN ska ta vara på !

Det är synd att vi hamna i en svacka där ett tag.

Men jag älskar dig fortfarande till månen och tillbaka :)<3

 

 

Och alla ni övriga som säkert vet vem ni är.

Jag kan skriva alla namn men lättare såhär :P

Jag finns alltid här för er och jag vet att ni alltid finns där för mig.

Oavsett om vi inte pratar varje dag eller träffas minst en gång i veckan !

Ibland kan det ta månader mellan gångerna vi ses eller pratar.

Men det som faktiskt är viktigast är att man ALLTID vet vart man har varandra !

Man måste inte prata och ses allt som oftast !

Vi har alla mycket med våra enskilda liv.

Men vi vet att vi har varandra kvar i alla fall :)

Mycket kärlek till alla er också <3

 

 

En dag när jag har lite mer tid och ork ska jag lägga upp lite av alla hundra bilder som jag hämtat ifrån mammas dator. 

Om jag inte tar bort bloggen innan dess:)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 10 oktober 2012 12:41

TOKIIIIIG !!

Alla dessa jääävla tankar !

Varför kan jag inte bara vara som andra och inte tänka så mycket, bara flyta med och gilla läget ?

NEJ NEJ NEJ !

Funkar INTE i min värld !
Jag ska tänka, analysera, fundera hundra ggr om, om allt !

Tillslut blir jag så trött på mig själv.

Jag orkar inte.

Vill också bara vara nån gång.

Njuta och gilla läget.

Inte behöva tänka på allt, hundra ggr om osv !

AHHH !!


Förutom att jag tänker alldeles för mycket så flytar väl resten på som det ska.

Jag hade gärna tagit en liten semester typ NU !

Men får vänta tills nästa år :)


Ja jag funderar starkt på att lägga ner bloggen nu.

Vill dock inte förlora allt som någonsin är skrivit på denna bloggen.

Kan vara kul att ha kvar och se tillbaka !

Vi får se..


Tiden får avgöra precis som med allt annat !


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards