Niican

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Denice Lundahl - 20 juli 2011 18:57

Haha ja tyvärr blev det faktiskt så.

Eller tyvärr och tyvärr.

Det kunde inte varit bättre, det kunde inte blivit bättre.



Haha hur många av er mår bra idag ?

Jag vet i alla fall att Tess tacka för en kul kväll men hon mådde som ett rövhål.

Emelie var HELT värdelös dom första timmarna imorse..

HAHA jag var väl inte helt 100 jag heller :)
Men kul var det, helt klart värt det !

Haha sjuk förfest och riktigt kul faktiskt.

Och sen utgången på båten blev också bra :)
Jag gilla men blev en JÄVLA fylla  . .

Vissa tog det hårdare än andra dock, haha.

Jag bara gick och skratta åt Emme.

Stackars liten, helt sliten ;)

HAHA men men...

Nog tur jag hade sällskap hem i alla fall :)

Men det var en bra och galen fäääst ;)
Blöt om rumpan, blåmärke, "bj dealer" dans osv osv..

Vet inte hur vi lyckades med allt men det gick ;)
Haft en jävla kväll, en jävla natt och en jäävla dag.

Nu blir det bara massa massa massa mys resten av kvällen :) 

Jag gillar :)



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl 


 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards