Niican

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Denice Lundahl - 7 februari 2013 20:31

Som jag ALDRIG någonsin skulle kunna tänka mig göra så .

Inte ens i min vildaste fantasi.

Är person som har gjort så.

2 personen nu som jag absolut aldrig trodde skulle göra såhär.

Har gjort det !

Det är personer som är som snällast, som ser så snälla och oskyldiga ut.

Personer som inte gör nånting elakt mot en medvetet.

Det är dom som en dag kommer sticka kniven i ryggen på en och vrida om sakta men säkert.

Så det VERKLIGEN känns !

 

Till er två säger jag bara fuck you och hoppas gud straffar er för att ni är så falska människor !

Person nr.1 har jag fått inse att hon absolut inte är den personen jag trodde hon var. Trots att hon böla och lova mig att visa att hon vela vara min vän. GO AND FUCK YOURSELF IDIOT !

 

Person nr 2 är så full av bullshit så det är inte sant.

"jag hade redan gett upp vår vänskap " MY ASS !
Du har FUCKING KVÄVT MIG SEN JAG VET INTE HUR LÅNGT TILLBAKA.

OCH NU HELT PLÖTSLIGT HAR DU REDAN GETT UPP ?!?!

Hahahaha vilket skämt du är !

Du gav upp samma dag du blev vän med person 1.

Och vet du vad du sa till mig ?

Jag pratar bara med henne för att jag vill få fram varför hon gjorde som hon gjorde mot dig.

FALSKA ÄCKLIGA MÄNNISKA !!

Men välj du person 1 , det är lugnt.

Hahaha hon kommer ändå FUCKA dig totalt i slutänden !

Det är sån hon är.

Hon gav UPP ALLA sina vänner för sin pojkvän.

ALLA dom som stått vid hennes sida, som stöttat henne.

DU FÖRSTÅR INTE ENS HUR MYCKET JAG GJORT FÖR HENNE !!

Men hon utnyttjar en bara, för sin egen vinnings skull !

Och en dag när du inser det kommer jag skratta dig i ansiktet !

 

Roligaste är när du säger " vi vet vart vi har varandra "

HAHAHA nej hon var vart hon har dig och kommer utnyttja det tillfullo.

Tills en dag när hon slänger bort dig som ett par gamla trosor.

Och TRO mig då kommer jag vara där och skratta dig rakt i ansiktet och säga " Vad var det jag sa "

Haha att du efter vår vänskap skiter i mig för henne, det är det bästa !

Good luck ni förtjänar varandra !!

 

Jag har bättre och ÄKTA vänner !

Som finns vid min sida i vått och torrt och skulle ALDRIG byta bort mig mot någon annan !!

Det är RIKTIGA vänner !

Men det vet ni inte ens vad det betyder ;)

Ni förtjänar varandra, två falska människor går nog bra ihop ;)



Alla som står mig nära vet hur jag är med mina nära och kära.

Ja jag är en svår person och jag vet vad jag vill !

Men jag ger också allt till dom som står mig nära !
ALLT !!!

Gör allt för dom !

 

Så att ens göra så mot mig är helt sjukt !

 

Men jag skiter i det.

Skakar av mig all den dåliga energi ni lagt på mig och blickar framåt.

Har världens finaste vänner, familj och ja ;) 

Älskar er till tusen <3

 

 

För övrigt får jag panik på alla dessa sjukdomar.

Jag har varit sjuk tre veckor i rad.

Kräksjuka, illamående, huvudvärk som fan, nu feber, ont i kroppen .

MÅR SKIT !

I tisdags ville jag fan inte mer.

Låg i fostersställning, frös och mådde skit.

Ingen mat , ingen dricka fick jag ner.

Frös som en gris.

Hög feber, gaaaah !

 

Men bättre nu.

Går på rätt håll i alla fall, tack gode gud för det :)

Orkar inte vara sjuk mer.

Vill till mina fina barn på jobb :)

Och arbetskamrater för den delen :)

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards