Niican

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Så har jag ännu . . .

Av Denice Lundahl - 20 februari 2013 17:21

En gång lyckats veva in mig i detta !

Jag trodde att jag gjorde något bra för en "vän".

När jag avslöja för henne att hon har en pojkvän som är otrogen.

Och inte bara otrogen, nej nej nej.

Utan killen har TJATAT på mig om att vi ska ses, han har skrivit mil långa sms om sina känslor för mig och NEKAT att han har något annat än vänskap med denna tjejen.

Men trots mina sms , mitt samtal och att hon fått läsa självaste sms där allting står svart på vitt så slår hon dövörat till.

Hon låter honom dra sina snyft historier och komma krypandes tillbaka.

Alltså ah jag blir så trött på alla tjejer som är upp över öronen förälskad och låter sina pojkvänner behandla dom hur som helst !

Ja han skickar blommar och fäller några tårar.

Hur många kan inte göra det ?

 

N gjorde samma sak med mig.

Gud vet vad han tagit sig till för att han då skulle få mig tillbaka.

Dom mest SJUKASTE sakerna och jag trodde också att det var ett "tecken" på att han ville vara med mig.

Men newsflash honey OM han hade ÄLSKAT dig, OM det ni har är KÄRLEK då skulle han inte ens vela vara med en annan tjej.

Och ännu mindre förklara sina känslor för en annan tjej.

När man verkligen är kär och älskar någon då ser man bara den personen.

OAVSETT !
Otrohet är ALDRIG okej oavsett hur mycket killen "ångrar" sig efteråt.

Om han hade älskat dig hade han varit rädd för att förlora dig.

Men han vågade riskera dig och er kärlek.

Då är där inte tillräckligt med känslor vill jag lova.

 

Och sen säger det ganska mycket när man måste pusha personen till ett förhållande !

Och han inte är villig att visa saker offentligt medans du berättar det för folk..

Helt sjukt att du inte kan se hur fel allting är ?

Men en dag när du inte ser det med kärlekens ögon längre kommer du inse att jag hade rätt.

 

Men lycka till.

Och stort grattis till honom som än en gång kommit undan med att vara otrogen och tillråga på allt få tillbaka tjejen :)
Du har nu visat honom att det är okej för honom att vara otrogen för du kommer ändå ta tillbaka honom och tro mig killar är smarta.

Han kommer utnyttja det ;)

 

Och till honom säger jag bara "synden straffar alla i slutänden"

Så må gud ge dig ditt straff en dag :)

HAHA hur smart är du som träffar två (kanske fler, vem vet ) på samma jobb ?

Undra hur länge du trodde att du skulle klara det utan att någon av oss fick reda på det :)

 

 

Jag är i alla fall glad att jag inte har några känslor så detta inte kunde ta lika hårt på mig som med N !

Den situationen har jag suttit i en gång och vill aldrig mer uppleva den igen !

 

Jag har inga känslor där och fanns heller inget att hämta.

Han som jaga mig, han som vela vara med mig.

Och ja det kanske bara var en lek för min del.

Och tyvärr fanns där en tredje part inblandad ( som jag dock inte visste om ) som blivit sårad.

Men nu får du skylla dig själv för nu utsätter du dig själv för det .

Så om det händer igen har du ENDAST dig själv att skylla.


En gång otrogen, ALLTID otrogen ;)

Inte som att du är första tjejen han varit otrogen mot heller för den delen :)

 

 

Men men nu ska jag hoppa i ett varmt skönt bad efter att gått hem ifrån jobb.

Gahh blir tokig på att vara utan bil.

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards