Niican

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Ibland har livet . . .

Av Denice Lundahl - 19 april 2013 06:25

Snabba vändningar.

Se till att du hänger med ;)

 

För ibland tror jag att det går så fort att du faktiskt inte gör det.

Du anpassar dig, gillar läget men när du senare sätter dig ner och tänker efter så inser du att du inte alls varit med på vad som har skett.

Allting händer så fort.

Tiden går så fort.

Så spring inte iväg med tiden utan stanna upp och ta vara på varje dag istället :)

 

 

Fredag idag, wihoo ;)
ÄNTLIGEN.

Har dött på jobb denna veckan :(

Har varit irriterad, trött, känt mig lite småsjuk osv.

Förstår inte var denna trötthet kommer ifrån.

Men gud vad trött jag var i måndags och tisdags.

Kunde knappt hålla ögonen öppna när vi körde hem vid sju på kvällen.

Haha börjar bli gammal nu.

24 i år för fan ;)

HAHA :)

 

För övrigt händer det nog inte så mycket denna helgen.

Det blir träning, mys med kolleger, jobb och förmodligen en runda till Skurup.

Måste byta däck ! 

Eller pappa M måste göra det , haha :)

 

Omg häromdagen drömde jag att min mamma var död, fyfan vad hemskt.

Jag dog inombords.

Jag skrek och jag grät såå mycket.

Jag hade aldrig klarat mig utan min mamma, hon är en så stor del av mitt liv.

Hon gör allt för sina barn och hjälper oss på alla möjliga sätt.

Hon har verkligen ett gott hjärta.

Hon är en del av min värld och utan henne hade den rasat :(

Tur som fan att det bara var en dröm !

 

 

Skänker fortfarande mina tankar åt Elisabeth och Pappa L som mist en bror och en vän.

Även alla er andra som sörjer :(

Jag är så ledsen och önskar att det fanns något som jag kunde göra :'(

Massa kärlek till er <3

 


Skänker även en tanke åt mormor som fått en tumör i halsen :(
Hoppas på att det kommer bli bra <3

 

 

Nej med det säger jag trevlig helg :)
Njut nu medans jag krigar på jobb.

Nästa helg är jag helt ledig :)

Eller?

Får se om det blir ett nattpass kanske om nån vill vara ledig och om jag orkar ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards