Niican

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Denice Lundahl - 10 januari 2013 17:57

Tappat det

Ja det har jag.

Varför ?

Ja det finns egentligen bara en anledning.

Och den anledningen är ?

Att jag har stängt in mig i mig själv.

Därför har jag tappat bloggandet.

Hade det tungt där sista dagarna i December med tanke på morfar osv.

Och så kom jag in i en period där jag behövde mycket sömn.

Kan bero på att det blev så mycket jobb då.

 

Och nu detta året har jag äntligen löst träningskort och satt duktigt igång med min träning.

Så jag har inte haft mycket ork till annat.

Och jag lär nog inte ha det i fortsättningen heller.

Jag tror att vi kommer få en ganska tung vår.

Så jag lär nog vara ganska off.

Men jag brukar bara stänga in mig i mig själv ett litet slag sen går det över.

Och ja det med morfar kan ju inte riktigt gå över men det är bara att kämpa vidare.

Finns inte mycket annat att göra , tyvärr.

 

För övrigt är allt bra :)
Flyter på som vanligt och jag njuter av tillvaron :)

Ser framemot nästa helg :)

Hel ledig och det har smidits fina planer ;)

Blir nog helt fantastiskt faktiskt :)

 

Haha nu ska sista göras här hemma sen blir det massa myyys :)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards