Niican

Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Denice Lundahl - 23 juni 2014 17:17

Me a chance I would take it
It's a shot in the dark but I'll make it

When I am with you, there's no place I'd rather be :)

 

Jag blir SÅ irriterad på folk som ljuger.

Folk som utger sig vara någon dom egentligen inte är.

Varför är det så svårt att bara vara ärlig ?

Ärlighet varar längst har jag alltid fått höra.

Ibland sårar sanningen men det är ändå alltid bättre att säga som det är.

För allas skull.

 

 

Tyvärr är jag en person som tänker ALLDELES för mycket.

Jag letar ständigt efter svar.

Jag vill alltid ha förståelse för vad som hänt, varför och hur.

Ibland är det VÄLDIGT svårt att få.

Då går mitt huvud på högvarv.

Jag bara MÅSTE hitta en förklaring, en anledning.

Jag vet att jag även har världens SÄMSTA tålamod och det MÅSTE jag jobba med.

 

Men jag är i alla fall jag.

Jag är galen, speciell och väldigt unik.

Jag är ALLDELES för ärlig och skäms inte för den jag är.

Jag är medveten om mina brister och jobbar på dom så gott det går.

Jag är den jag är.

Gilla mig eller hata mig, det är upp till dig.

Men jag kan inte ändra mig för någon annan.

Tyvärr..

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards