Niican

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Denice Lundahl - 8 november 2008 17:06

Varför är man otrogen ?

Varför har man en flick/pojkvän men ändå är med andra ?

Jag kan inte förstå det, det finns många där ute som har en flick/pojkvän hemma men ändå springer runt med massa andra.

Underlättar det inte bara att vara singel då och göra vad man vill ?

Alltså det kommer alltid finnas andra som lockar osv men om man verkligen älskar sin pojk/flickvän då hade man ändå inte velat vara med någon annan.

Jag menar jag är singel för jag vill inte vara upptagen, jag vill ha min frihet, göra vad jag vill när jag vill utan att ha en pojkvän som vet varje steg man tar, som ska styra och ställa.

Många som har flick/pojkvän är inte dom trogna och vill inte heller vara dom trogna men varför ha någon då ?

Jag tror många har dom som en trygghet, någon som alltid finns där när dom vill ha dom där och sen samtidigt gör vad dom vill när dom sedan inte är i deras närhet.

Jag kan inte förstå hur folk tänker och det värsta är att dom inte tänker.

Istället för att vara singel och vara ärlig angående om att man inte vill ha flick/pojkvän egentligen så är dom upptagna och otrogna.

Grejen är att det underlättar att vara singel då för annars gör man fel och sårar sin flick/pojkvän.

Men alla gör sina egna val plus kommer sanningen alltid fram tillslut ;)


Hmm jaa blir inte mycket till helg för min del. Igår var man taxi till halv släkten, ångest för man kan inte dricka själv då.

Men fick låna kusinens bil hela helgen bara för att jag gjorde det.

Så det var värt det, idag blev det ikea, köpte nya saker till mitt nya rum.

Kommer bli fin fint :)

Tänkte lägga upp lite bilder sen så ni kan få er en titt men gör det när det är helt klart :)

Nu har jag inte tid att sitta här längre, jäktigt liv vet ni ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards