Niican

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Denice Lundahl - 23 november 2008 19:40

Jaa blir ett snabbt inlägg nu innan kvällsmyset fortsätter :)

Hmm helgen har det varit jobb, jobb och ytterliggare jobb .

Nican är trött, sliten och helt slut.

Hade en underbar fredag med robin, underbaringarna, smoa och Carro.

Vi är speciella och hel tokiga men kul som fan hade vi ;)

Sov inte många timmar mellan fre och lör så var lagom road av att gå till jobb.

Efter ungefär en timme på jobb får jag en kund som fullständigt skäller ut mig, jag var inte värt nånting i den stunden.

Fyfan vad hemskt det var, jag blev jätte ledsen och var i chocktillstånd.

Och ingen hjälpte mig eller försvara mig så där satt jag och tog emot all skit han slängde ur sig, han sa saker som att jag skulle brinna i helvetet och massa annat.

Jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Och ALLT detta handlar om att maxi denna veckan har 10 läsk för 99 kr och man får bara handla 1 gång per hushåll.

Alltså fick han inte handla av mig och blev skit sur.

Folk alltså det handla om LÄSK inte livet .

Neej han förstörde min dag, jag kände mig helt tom och borta resten av dagen, det var verkligen inte kul :(

Hade senare 2 ytterliggare kunder som skulle gnälla lite och tycka det var allmänt jobbigt, så verkligen ingen bra dag på jobb :(

Kvällen blev dock bättre när my secret lover kom hem och mööös lite med mig :)

Idag har jag jobbat hela dagen och är nu välförtjänt av lite myyys i soffan ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards