Niican

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Denice Lundahl - 15 september 2008 20:51

Har spenderat lördag,söndag och måndag hos pappa.

Var en snabbis hos pappa (Lars) först, mös lite med Elias.

Sen gick jag till pappa och spendera resten av tiden där.

Så mycket mys med mina brödrar, vi gjorde egentligen inget speciellt, hoppa lite, spela lite fotboll, lite x-box, nintendo och så var jag bara tvungen att bubbla lite och Zeb ville bada med mig så vi bada tillsammans :)

Så sjukt söt han är och deras bubbel är sjukt mysig med musik och lampor :)

Haha sjukt ball hade vi i alla fall, blev mycket skratt men roligast var nog när Sandra skulle förklara att pappa visst är min pappa.

För Zeb trodde inte på det.

Sandras förklaring: Pappa har haft tre magar !

Ja och det gjorde ju inte saken klarare men det slutade med pappas förklaring: Jag har gjort tre flickors magar tjocka.

Zeb är fem så det blev nog inte klarar med någon av förklaringarna.

Älskar familjelivet, saknar det som fan nu när det bara är jag och mamma.

Men snart bildar jag väl min egen familj och då får jag det igen.

Och annars är det bara att åka till pappa lite då och då så får jag det där :)

Har många tankar i huvudet och vill egentligen skriva ner en hel del, få ett mer seriöst, betydelsefullt blogginlägg men det kommer.

Just nu skrivs det om saker som är betydelse fulla för mig men det kommer.

Snart ska ett vettigt inlägg komma, hoppas jag i alla fall :)

Ska bara ha tiden också men får ta mig tid :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards