Niican

Alla inlägg under september 2011

Av Denice Lundahl - 17 september 2011 10:24

tills det knappt finns nått kvar
jag har känslor utan uppehåll
jag har förlorat en tävling
men vunnit ett vad
har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av . . .


Jag kan offra allt jag har för ingenting
ja, jag sträcker mig så långt det går
men jag behöver dig, kom hit och rör om
jag behöver nått att skriva om . . . 

Av Denice Lundahl - 14 september 2011 20:29

Nej tydligen kan jag inte det .

Efter att ha gjort många patetiska försök sen maj månad så förstår jag det nu.

Det har nämnligen ändå slutat likadant varje månad.

Jag har försökt att låta bli, egentligen inte ordentligt förrän denna månaden.

Men har ändå redan missbrukat det 2 ggr.

Jag förstår inte varför..

Men jag måste ha en väldigt stor kärlek till dessa jävla korten, haha :)

Ja jag har bestämt mig nu :)
Efter 3,5 månad som uppsagd men ändå har jobbat så kommer jag nu bli anställd igen..

Haha fråga mig inte hur detta ska gå ihop men det löser sig nog :)
Jag har ett heltidsjobb, jag har maxi varannan helg och jag måste ha MINST 4 pass per månad på Cherry.

Jag kommer få pussla rejält och hoppas att min kropp har ork att kriga så mycket  i alla fall någon månad så får vi se sen :)

Jag vet ju om att det hade varit fel av mig att sluta för som denna kommande helg så hoppas jag så innerligt på att någon ska vilja vara ledig.

Och om jag nu skulle vela sluta så  borde jag inte LÄNGTA och LETA efter ett pass.

Jag vet inte men jag är i alla fall beredd på att bli anställd igen och jobba mina 4 pass i månaden om jag så måste :)
För släppa detta jobbet är tyvärr för tidigt än för min del...

Så från och med 1 oktober är jag tillbaka som anställd på Cherry, wihoo :)



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Av Denice Lundahl - 14 september 2011 08:18

Hatar folk som snackar massa jävla skit !

Om du/ni har något att säga så säg det till mig !

Snacka inte skit bakom min rygg till någon annan ....

Släng hellre skiten på mig för helvete !!!
Så jag kan försvara mig..

Nu hittar ni bara på massa saker och  snackar bakom min rygg..
ALLT blir så jävla fel då !!!

Ahh jag fick panik !

Hatar när folk gör såhär...

Hatar också när folk är så jävla otacksamma !

Men jag tackar er för ni förstört min dag :)



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Av Denice Lundahl - 13 september 2011 17:06

sprang fram och tillbaka, tycktes aldrig kunna finna någon ro.
Hon var den som kände efter så det spraka, kunde glittra, men sen var det 
som hon dog.

Inombords så vändes världen upp och ner, då hon en dag träffa en annan han var mer. . . .



Usch jag är så trött idag :(

Tror det beror på mina 6 timmars sömn inatt.

Jag borde kanske hoppat personalfesten igår.

Men det var kul att träffa alla nya och att få chansen att prata lite med min chef.

Men jag var inte pigg när klockan ringde imorse och är fortfarande helt slut.

Hade bara velat krypa under ett täcke, satt på en film och bara myst :)
Men nej !
Haha någon var och kolla på min andra lägenhet idag, tack gode 
gud för det :) 

Slipper jag hela hyran för denna månaden i alla fall..

Kan behövas nu inför allt som komma skall :)

Så fick stressa till lägenheten efter jobb, sen till kontoret och lämna nycklarna :)

Fick även en tandläkartid tills imorgon ...
Så får vi se om jag har ett fint hål där jag har ont ..

Lite synd om mina arbetskamrater som kommer ha fått klara sig utan mig 2 morgnar denna veckan ..
Förlåt :(
Men tandläkare och läkare är faktiskt viktigt..

Efter mitt läkarbesök i måndags vet jag nu också att jag kommer ha några till.

Ett av mina prover var för högt vilket oftast tyder på en inflammation så nu ska här göras gastroskopi osv :)

Blir nog jätte bra :)
Glad att det visa något i alla fall..

Och tack gode gud så är jag inte laktosintolerant :)

Allt hade blivit så mycket jobbigare då, haha ...



Neej denna veckan är fullspäckad och jag bara längtar efter en lugn dag..

Undra om jag börjar bli gammal ?

Haha har inte samma ork längre..

Men ordnar sig nog..

Bara massa trevligheter jue så inget jobbigt :)
Däremot nästa vecka blir nog full av stress.

MASSA FIX plus ska jag spendera 2 kvällar nästa vecka på jobb !

Så det kommer nog bli en fin vecka ;)

Usch jag skriver bara massa tråkigheter :(

Inget roligt att berätta, tyvärr. . . . 



Jag har landat.

Jag har låtit mina tankar flöda.

Jag har tagit flera djupa andetag och fångat alla möjliga intryck.

Jag har satt min hand på mitt hjärta och låtit mitt hjärta få tala.

Jag har inte förhindrat något.

Men svaret är inte alls det svaret som jag hade väntat mig...

Märkligt nog...



Nej nu ska jag packa min väska för att bege mig till kallbadhuset, där jag ska möta upp två helt underbara människor :)



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

 

Av Denice Lundahl - 13 september 2011 06:58

that is the question . . .


Ja det är det verkligen.

Jag måste fundera, verkligen tänka alltså..

Jag vet vad jag VILL det är absolut ingen tvekan om saken.

Frågan är nog mer hur det ska funka ...

Vilken beslutsångest jag har :(

 

Vi får väl se vad jag bestämmer mig för..

 

 

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Av Denice Lundahl - 11 september 2011 21:27

this a little time it'll only bring us closer to the love we wanna find

I don't want to mess this thing up

I don't want to push too far

So baby I'm alright, let's do this right . . . 



Åh denna underbara helg lider snart mot sitt slut.

Faktiskt haft den bästa helgen på länge :)

I fredags hade vi en sjukt ball förfest.

Vi pratade om allt möjligt och det blev en hel del skratt.

Chill förfest som fan men SÅ lyckad :)

Utgången blev på hipp, längesen sist.

Var faktiskt ovanligt bra där i fredags.

Sjukt lyckat ;)

Dock var det någon som råka slå på min flaska precis när jag drack så hela min läpp blev fucked :S

Haha började blöda och den är lite svullen men men..

Jag fick både servetter och isbitar så det ordna sig ;)

Men annars hade vi en sjukt nice kväll, sjukt ball faktiskt :)
Busungen är back on track  som Luuush säger;)

Har tagit mig ett tag att hitta tillbaka men nu jävlar, haha..

Men men fick några timmars sömn sen hade vi bakisdag deluxe hemma hos LUUUSH :)

Innan jag fick bege mig hem och göra mig iordning inför jobb ..

Lite besviken att jag blev flyttade ifrån Harrys till Slagt men men ..

NU tackar jag min chef innerligt eftersom jag gjorde ett väldigt bra pass på slagt , haha :)

Det var inte alls jobbigt att ta sig igenom natten, konstigt nog.

Trodde jag skulle vara sjukt trött och opepp men nej :)

Hade spel från kanske 23.30 nånting tills 02.45 så jag hann nog knappt titta på klockan..

Sjukt nice.

Hade världens sötaste kille.

Han hade förlorat MINST 2000 kr hos mig.

Ändå var han så glad och snäll hela natten, oavsett om han vann eller förlora.

Och när han tillslut hade förlorat alla sina marker så ställer han sig bredvid mig, pussar på mig och säger " Jag kommer aldrig glömma dig "

Så jäävla sööt :)

Haha han hade redan frågat mig flera ggr under kvällen om/när vi skulle gifta oss.

Jag gillar verkligen spelare som han.

Det blir så mycket roligare då :)

Så natten gick fort.

Var väl hemma vid 04.00 ungefär, pratade i telefon en stund, sms lite osv.

Somnade strax innan klockan 06.00

Sen slog jag upp mina blåa ögon strax innan 10.00 imorse.

HUR LYCKAS JAG ?

Jag var så irriterad på mig själv.

ÄNTLIGEN fick jag sova ut men NEJ NEJ NEJ..

Haha så 4 timmars sömn, helt fantastiskt :)

Men men inget att göra åt det.

Stack över till mamma och gosa med väärldens finaste tjej istället.

Så jäävla underbar detta lilla livet är :)

Mormor hade sovit hos mamma inatt så vi bestämde oss alla tre för att åka och hälsa på morfar.

Inte träffat honom på jätte länge och det märkte vi när han inte visste vem jag var :(

Men vi var där idag i alla fall och morfar sken som en sol när han fick ligga och titta på Livan.

Min fina älskade morfar :)

Efter det kriga jag hem, byta om och sen gick jag ut igen.

Dags för lite motion ;)
Gick en runda i väldigt rasktakt och sen gick vi hem och slängde oss i sängen :)
Såg en gammal film och bara mös.

Blev bjuden på en fin lasange, tack för det :)

Och sen gick vi hem här.

För vet ni vad ?

ETT rum i min lägenhet är nu klart, wihoo ;)
Så vi möblera och fixa lite med mitt storarum.

Det är ju det enda rummet vi kan göra något med just nu.

Så det fixades till lite och nu vill jag så gärna köpa min väggtext så den kommer upp :)
Måste bara bestämma mig för vilken eller om jag ska skapa en egen.

Men frågan är, vad ska jag då skriva ?


Men men fått ute mycket av denna helgen.

Nästa helg jobbar jag på Maxi och hoppas på kanske 1 natt också.

Och om 2 veckor blir det födelsedagsfest för mig, wihooo ;)
Jag längtar... :)



Men men läkartid imorgon, kan vi nu alla hålla tummarna att mina prover har visat nånting.

För jag vill veta vad som är fel på min mage och jag vill veta det nu.

Annars kommer det sluta med att jag tröttnar på dessa jävla läkarna och slutar söka efter svar på vad som är fel och det är ju helt onödigt.

För då lär jag bara få fortsätta gå med denna smärtan...

Så jag hoppas verkligen på ett vettigt svar !!!



Jag önskar jag kunde säga det till dig.

Jag önskar att jag hade vågat.

Jag önskar att det hade varit annorlunda.

Jag tänker på dig och jag är orolig.

Det har jag varit hela tiden.

Men det är inte så lätt för mig att visa min omtanke när jag inte vet hur den kommer tas utav dig.

Du är inte direkt en person som visar dina känslor hejvilt.
Och på något sätt har jag extra svårt att göra det i din närhet.

Jag har svårt att ta kontakt, svårt att initiativ.

Jag vill så gärna och jag önskar att du också hade velat det.

Och att du kanske hade mer mod än mig och såg till att det skulle ske.

Men jag antar att vi är lika fega båda två..

Varför vet jag faktiskt inte....



Nej  nu får det vara nog :)

Ger er lite bilder ifrån fredagensfest :)



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl :)


     


 


Av Denice Lundahl - 11 september 2011 10:05

Att man kunde älska någon så mycket på så kort tid . . .

Förr hade jag trott att det var omöjligt.

Nu vet jag bättre . . .

Att vara i din närhet är något av det bästa jag vet.

Att få mysa med dig, pussa på dig och få dig att le.

Du skänker mig så mycket glädje och jag kan inte ens med ord förklara hur mycket jag älskar dig.

Du är ABSOLUT det FINASTE som existerar på denna jord och du får verkligen mitt hjärta att smälta varje gång jag har dig hos mig.

Jag kan verkligen säga med handen på mitt hjärta att min kärlek till dig är så stor att det inte ens går att förklara.

Inte ens alla ord i världen räcker till..

Men du ska veta att jag ÄLSKAR dig mer än ord kan säga.

Det bästa min syster någonsin gjort är att skapa en så fin flicka som dig.

Världens bästa syster har fått världens bästa systerdotter, gud vad jag älskar er :)

Ni är två av dom viktigaste personerna i mitt liv och jag skulle aldrig någonsin klara av att mista er.

Vilket jag förhoppningsviss aldrig behöver heller :)



Varje liten sekund med Livan är guldvärd.

Hon förgyller mina gråa dagar.

Hon gör mina ljusa dagar ännu ljusare.

Mosters älskade lilla prinsessa :)

Haha hon kommer bli så bortskämd av sin moster när hon blir stor det lilla livet.

Som om jag inte redan skämmer bort henne, bara det att hon inte förstår det än.

Haha :)

Hon kommer ha sin moster runt sitt lillfinger den lilla söötnoosen :)

Haha och blir hon som sin mamma så kommer hon ha både charmen och taletsförmåga så hon kommer nog få som hon vill av dom flesta.

Ska bli så roligt att följa hennes uppväxt och se hur hon utvecklas.

Se hur hon blir, se likheterna mellan henne och min syster osv.

Jag längtar efter att se henne bli större och större samtidigt som jag vill att hon ska vara liten , haha.

Men tiden har gått så snabbt och hon har redan blivit så mycket större.

Och större lär hon bli :)
Och ju större Livan blir desstu större kommer min kärlek till henne bli.

Den växer med henne min underbara systerdotter :)



Ska ge er lite bilder på den finaste flickan som finns :)

Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar DIG ! <3

               


 





Av Denice Lundahl - 9 september 2011 06:50

Glad och förväntansfull :)

Jag är så glad att jag vill ge ifrån mig ett av mina berömde glädjetjut.

Dock tror jag inte att mina grannar hade uppskattat det då klockan är tio i sju på morgonen..

Men jag hade så gärna velat.

Glädjen bubblar i kroppen på mig :)
Haha hoppas bara det håller i sig ;)



Nu ska jag fixa mig och bege mig till alla mina små änglar  :)

Ha en helt fantastisk helg mina vänner :) 




Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards