Niican

Alla inlägg under september 2011

Av Denice Lundahl - 8 september 2011 07:04

Sättet du gör det på, jag hatar hur du gör det, jag hatar ATT du gör det !

Snart tror jag även att jag hatar dig  . . .


Av Denice Lundahl - 7 september 2011 21:48

that I own In return for the love that's grown.
I would give it gladly 'cause nothing else compares
To the moments that we shared . . .



Jag får spel, jag får panik, jag blir snart GALEN !!!!

Jag orkar inte leva i det här stöket :(

Och nu när jag skrev stök så kom jag precis och tänka på Moas kommentar när hon slängde ut en hel burk med hjärtpaljetter på golvet.

HAHA hon orkade inte städa upp det så hon sa " Men det är fintstök :) "

Hon var/är för söt den där Smoa...

I alla fall renoveringen av denna jävla lägenhet tar ALLDELES för lång tid och jag håller på att bli tokig.

Jag känner mig INTE hemma för allting är huller om buller.

Allting känns så rörigt och jag orkar knappt vistas här.

VARFÖR kunde INTE personen som har hand om min andra lägenhet bara sagt från början att den inte kommer hyras ut förrän 1 okt.

DÅ hade jag kunnat bo kvar där tills denna var klar.

MEN NEJ NEJ NEJ !!!
Ahhh får lite smått spel nu..

Och inte nog med det utan mina planer om en resa med mina 4 närmsta vänner gick RAKT ÅT HELVETE !!
Vilket jag inte alls tycker är roligt :(

Men jag förstår inte varför jag är förvånad.

Det är inte så att jag brukar ha tur eller att saker och ting brukar gå min väg.

Jag tror jag hade alldeles för mycket tur mellan mars-juli.
Så nu drabbar oturen mig typ 3 dubbelt :)

Men men finns inget att göra åt det.

Bara att gilla läääget som vanligt :)

Tråkigt men det vänder väl...



Haha lite lagom bitter ;)

I alla fall så pratade vi häromdagen om meningen med saker och ting.

Och jag vill TRO på att saker och ting sker utav en anledning.

Att något bra/dåligt händer pga något annat bra/dålig ska/ kommer hända.

Jag vet inte men det måste finnas en mening med varför saker och ting händer just vid den tidpunkten eller vid det tillfället osv.

Att det finns en mening med att det blev si istället för så.

Att vissa saker faktiskt inte bara är eller blir pga slumpen.

Att för många tillfälligheter måste ha ett samband, måste ha en mening.

Även om man inte alltid kan förstå t.ex varför det blir som det blir osv så vill jag ändå tro på att det finns en mening med saker och ting.

Ibland kan vi inte se vad grunden har varit, ibland kan vi se den, ibland kan vi inte förstå den , ibland kan vi förstå den.

Det är helt enkelt något som man bara får acceptera :)



Nej nu ska jag ge mig..

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

 

Av Denice Lundahl - 5 september 2011 20:03

Allt jag vill och lite därtill ;)

Finns viljan och styrkan så klarar man det mesta.

I alla fall jag.

Och jag vet om det.

Därför tvekar jag inte en sekund när jag vet vad jag vill.

Som t.ex denna helgen.

Då jobba jag i lördags 11-19 , jätte förkyld, slår vad om att jag hade feber till och med.

Men jag knapra alvedon och kriga den dagen.

Sen körde jag hem , hann sova kanske 1 timme och sen iväg till jobb igen.

Jobbade 23.00 - 03.30

Men var inte hemma förrän vid fem.

Skyndade mig i säng och somna.

Klockan 08.00 så öppna jag mina blåögon och var klarvaken :(
Kunde fått sova till 09.00 men ICKE !!

Mådde skit men kriga ändå jobb från 10.00 - 16.00

FYFAN vad dåligt jag mådde och sen bara 3 timmars sömn på det..

Jag ville DÖ :(

HAHA men kriga gjorde jag, ja fyfan.

Det blev Alvedon och Redbull som blev min räddning den dagen :)
Men jag kan om jag vill och det vet jag om :)
Nu blir det ytterliggare 6 dagars arbete.

Så kommer ha jobbat 13 dagar i rad och 12 timmar i lördags när jag på söndag får en ledig dag :)

Det blir niiice ;)


Jag vet att jag skulle sluta på Cherry och det har jag gjort.

Från och med denna månaden är jag inte ens med på schemat längre.

Jag har ju jobbat 2-3 pass i månaden sen jag sa upp mig i april.

Men det är bara för jag har velat men jag tänkte verkligen ha september helt ledig ifrån Cherry men vafan.

Det går inte..

Har någon konstig jävla kärlek till dessa jävla korten, haha :)

Jag vill inte sluta.

Så just nu är väl valet mellan att sluta helt eller bli anställd igen.

Det är något som jag verkligen måste fundera på :)



Haha mycket snurrar i mitt huvud just nu, många bollar i luften.

Får se hur allting slutar :)



23 dagar kvar tills jag fyller år, wihooo ;)

Jag vill SÅ gärna resa ...

Till solen och värmen med alla mina fina :)

Skiter i presenter, det är det enda jag vill ha.

Och KANSKE en sak till men det är inget jag kan få.

Det är inget man kan köpa och ge bort, tyvärr..



Men men nu är jag helt slut som vanligt :(

Nu blir det myyyspyys :)




   

Av Denice Lundahl - 2 september 2011 16:59

Tystnaden tala för sig själv.

Tolka den hur du vill .

Men jag tänker inte säga ett endaste ord.

Tystnaden får ta över  . . . 



Min helg kommer bli helt underbar :)
Idag blir det bara massa massa mys.

Mår inte helt hundra och jag HOPPAS så INNERLIGT att jag mår bättre imorgon !

Jag jobbar nämnligen 11-19 på Maxi och sen börjar jag 23.00 igen.

Och inte nog med det utan jag börjar igen 10.00 på söndag .

Så att hålla sig frisk är ett MÅSTE !!!

Snälla snälla snälla låt mig inte bli sjuk :(

Jag behöver få vara frisk denna helgen och kommande vecka, tack :)



För övrigt önskar jag er andra en helt underbar helg och ni som får vara lediga och njuta, njut för mig med är ni söta :)


Nu ska jag fixa till mig och bege mig vidare :)
Bankas mat och fredagsmys, fint som snus ;)



"Jag hatar dig, Jag saknar dig , Jag hatar dig, Jag saknar dig, Jag hatar dig, Jag saknar dig, Jag hatar dig, Jag saknar dig, Jag hatar dig, Jag saknar dig "


Även den djupaste smärtan har en mening . . .



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 



 

Av Denice Lundahl - 2 september 2011 06:55

bytte ord, vi bytte känslor. Vi bytte nummer,
bytte kyssar, vi fick inte nog av varann. Bytte nycklar, bytte kläder,
bytte tankar. Bytte kärlek, ville vandra tillsammans . . .


Jag känner att ödet är i våra händer.
Och jag vägrar släppa taget.

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards