Niican

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Denice Lundahl - 8 april 2011 21:27

När du är här .

Här hos mig och med mig :)

Men jag gillar inte när du åker härifrån.

När du måste lämna mig för att återvända hem.

Inte alls kul faktiskt :(

Kom tillbaka nu tack :)
Så jag har någon att krypa ner till inatt när jag kommer hem ifrån jobb.

Haha :)


Inatt blir det faktiskt jobb :)
Båten idag även imorgon natt.

Ska bli kul och få jobba lite igen.

Men segt faktiskt.

Man vänjer sig snabbt vid att vara ledig tyvärr...

Men men kommer snart in i det igen, bara att kriga ;)



Sjukt, gaulet, roligt, trevligt, stört, underbart, fantastiskt.

Några få ord som kan beskriva vår senaste upplevelse :)

När jag har lite mer tid så ska jag ge er en bättre uppdatering och kanske lite bilder också.

Ligger några på FB faktiskt ifall ni inte kan vänta :)



Nu blir det fix sen jobb :)


Ha en helt underbar helg.



Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards