Niican

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Denice Lundahl - 27 april 2011 07:42

Det var faktiskt tungt.

Till och med lite jobbigt.

Det kändes liksom inombords.

Ja jag vet inte men det var som att jag i samma sekund ångra mig.

Och det kan jag förstå på ett sätt för jag gillar ju det, jag trivs ju jätte bra.

Men igår tog jag tag i mig själv och sa upp mig på Cherry :(

Jag vill inte egentligen men jag har jobbat ihjäl mig dem senaste 6 månaderna.

Nu orkar jag inte mer.

Eller min kropp orkar faktiskt inte mer.

Det märks tydligt.

Den jävla hostan och en ständig trötthet.

Men men jag hoppas ändå på att kunna gå in och göra några pass lite då och då :)



Om det blir som jag vill idag så blir det mys hemma hos syster med henne och min fina systerdotter :)

Innan dess blir det jobb till sex och idag ska vi ut till Torup :)
Underbara onsdag :)



Im ouuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :) 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards