Niican

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Denice Lundahl - 15 augusti 2011 20:47

Silikonbröst :)
Vad tycker ni om silikonbröst ?

Jag tycker att det är helt upp till var och en MEN jag tycker att man ska tänka efter innan man gör det.

Man ska ENDAST göra det för sin EGEN skull och för att man SJÄLV  inte är nöjd med sina bröst pga olika anledningar.

Nu kommer den stora frågan som jag fått alldeles för många ggr dom senaste dagarna.

Har jag silikonbröst ?

NEEEJ det har jag INTE !

Jag kan hålla med om att det ibland i vissa tröjor/linnen ser ut som att jag har det.

På något sjukt sätt men jag har INTE silikonbröst :)

Hade jag haft det så hade jag sagt det.

Dock är det så att jag tydligen lagt på mig några kilon och därför har även mina bröst blivit lite större, tro det eller ej :)

Det försvinner dock snart för nu ska här tränas och ätas ordentligt :)
Jag får inte på mig mina jeans längre och då får det fanimej vara nock !

Haha ångest.

Så idag påbörja jag mitt nya liv.

Har inte ätit något godis idag och ingen cola heller (Hur fan det nu har gått till)

Blev en powerwalk i skogen också :)
Tänkte börja med fotbollen idag igen men vi tar det på onsdag istället ;)



Nej idag är jag lite lat, lite trött :(
Haft mycket mer barn på jobb idag än förra veckan.

Och jag är inte helt insatt än men det kommer :)
Härligt att börja höra barnen säga "Niic" i alla fall ..

Och kul har vi ju på jobb också ..
Men kan inte rå för att sakna mitt gamla ställe :(
Mina gamla barn och arbetskamrater.... 

Men så är det väl , antar jag :)



Och så måste jag passa på att tacka min helt fantastiska kusin som medans jag sov städade min lägenhet lite och diska min disk :)

Tack tack tack gumman :)
Du är underbar och jag älskar dig <3 



Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 15 augusti 2011 01:22

om det är vi själva som styr våra liv eller om det är våra liv som styr oss?

Om du kunde gå tillbaka i tiden och ändra en sak, skulle du göra det då?

Och om du gjorde det, skulle den ändringen göra ditt liv bättre?

Eller skulle ändringen krossa ditt hjärta till slut?

Eller nån annans?

Skulle du välja en helt annan väg?

Eller skulle du bara ändra en enda sak?

Bara ett ögonblick. 

Ett ögonblick som du alltid velat få tillbaka.

Av Denice Lundahl - 15 augusti 2011 00:34

gick ändå och kolla på den omtalade matchen :)


         

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards