Niican

Alla inlägg under juli 2014

Av Denice Lundahl - 14 juli 2014 10:53

Aning vart denna kommentaren kommer ifrån.

Eller vem det är som skrivit den.

Jag förstår inte heller vad personen menar.

Men om du läser detta inlägget så får du gärna förklara dig så jag kan ge dig ett svar :)

Annars förblir du tyvärr utan, ditt val :)

 

 

"UAdsPSG Torsdag 10 juli 10:56

för fan när SKA ni ge upp, e d int dax o lägg ner, ni komma inte överens ju!"

 

 

För övrigt började min semester sjukt bra.

Åkte ner till pappa M och Sandra.

Fick grillad mat och satt och snacka massa skit :)

Såg film med familjen och sov över där.

Dagen efter försökte jag sola medans min bil blev fixad :)

Riktigt nice.

Älskar att spendera tid med la familia ;)

 

Och lördagen blev helt perfekt.

Jag, Moa, Bebis och Göran körde en fest med minnessnack och gamla bilder osv :)
Riktigt nice var det.

Det var precis som om det vore igår som vi sist festade ihop och umgicks.

Det bjöds på mycket skratt, mycket vänskapskärlek och mycket dricka.

Vi har helt sjukt mycket minnen tillsammans och haft så jävla kul ihop :)

Så kvällen var underbar och vi bara måste göra om det snart igen.

Love u guys <3

 

Innan festen börja kollade vi faktiskt på en amerikansk fotbollsmatch.

Trodde jag aldrig att jag skulle göra i mitt liv men det var kul :)

 

Resten av min första vecka på semestern har varit mycket sol , bad, vänner, passat guldklimparna osv :)

Har tatuerat mig också, sååå nöjd :)
Sitter redan och tänker på nästa tatuering.

Jag vill göra det igen, snart.

Haha det är lite som en drog faktiskt.

Men vi får se :)


 

3 veckor kvar av semestern, allting kan hända :)

Jag hoppas på det bästa :)

 

Mina tankar går till familjen Johansson som miste sin pappa/morfar förra veckan :(
Jag beklagar sorgen.

Jag vet hur ont det gör och hur jobbigt det är.

Finns här om det är något <3

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl



Av Denice Lundahl - 5 juli 2014 11:31

Tid innan man inser vad som är bäst för en själv.
Ibland så kämpar man för något som inte är värt det.
Men man kan inte se det förrän efteråt.
Ibland måste man välja bort något som man egentligen kanske inte vill för sitt eget bästa.
Och oavsett vad så måste man i slutänden ALLTID prioritera och göra det som är bäst för en själv :)
För det är du som ska må bra och vara lycklig.
oavsett om det tyvärr kanske innebär att du måste såra en annan människa.


Semestern är kommen.
Nu väntas 4 veckor av ledighet, me like ;)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 3 juli 2014 07:31

hjem i nat
For at holde dig tæt
Og fortælle dig at
Det her bliver det sidste kys
Jeg kommer hjem i nat
Men selvom jeg ikke er her når du vågner op baby
Ved jeg det hele bliver okay . . . 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards