Niican

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Knulla rundor . . .

Av Denice Lundahl - 30 augusti 2014 11:00

Ute och festar.

Hittar en snygging.

Flirtar.

Kysser varandra. 

Kan knappt släppa varandra.

Känner en attraktion

Tar med honom hem.

Eller går hem till honom.

Knullar honom och sen varken ser eller pratar du med honom igen.

 

Givande ?

You tell me ?

Jag har aldrig gjort det så jag har ingen aning.

Men om man vill så varför inte.

Oavsett kön.
Vad spelar det för roll egentligen om man är en tjej eller kille som "knullar rundor "?

Varför blir killar kungar när dom gör det och tjejer slampor ?

Det förstår jag inte.

 

Det är inte konstigt att tjejer är mer tillbakadragna när det kommer till sex.

Kanske inte vågar prata om det lika öppet eller visa att dom faktiskt gillar eller rentav ÄLSKAR sex.

 

Varför är det så tabu för tjejer att gilla sex ?

Varför får inte en tjej ligga hur mycket hon vill ?

Vad är det egentligen för skillnad på tjejer och killar när det kommer till sex ?
En tjej som gillar att ligga är väl samma sak som en kille som gör det ?
Det finns ju faktiskt vissa tjejer som är värre än killar.
Som hade kunnat ligga flera gånger om dagen.
Varför ska inte en tjej våga stå för att hon älskar sex.
Det är inget fel med att gilla sex oavsett kön !

 

Tjejer måste nästan tacka nej till sex oavsett om dom vill för att dom tänker på sitt rykte.

Tjejer måste välja noggrant vem dom väljer att ligga med så inte halva stan kallar henne för hora/ slampa sen.

Varför liksom?

Är det inte bara nice med tjejer som också älskar sex.

Som också vill ligga hur mycket som helst.

Om inte annat blir det lättare för er killar att få sex om tjejer hade vågat vara lika öppna och frispråkliga som er.

 

Killar gnäller när en tjej "retas" och inte ligger med dom.

Men det är ju ni själva som skapar det.

Tjejer vågar ju inte.

Låt tjejer ligga hur mycket dom vill precis som ni killar.

 

För vad killar säkert inte vet är att tjejer pratar minst (om inte mer) lika mycket om sex som killar gör.

 

Önskar bara att människor inte varit så dömande och fördomsfulla.

Så man våga stå för den man är och vad man tycker om oavsett kön.

 

Jag vet jag är inte världens bästa.
Jag kan också tänka så om tjejer men även killar.

Jag kan också vara fördomsfull och dömande.

Men jag försöker i alla fall att se det från en annan sida.

Och försöker förstå :)

 


Trevlig helg mina vänner och ovänner / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 


 



 
 
Ingen bild

Flowering

30 augusti 2014 11:35

Kloka tankar! Håller med dig 😊

Denice Lundahl

30 augusti 2014 16:08

Tack tack :)

 
Ingen bild

Robert Ackar

30 augusti 2014 11:38

Grymt skrivet :) din blogg är väldigt intressant att läsa, fortsätt skriva. Jag gillar dina tankar

Kram

Denice Lundahl

17 januari 2015 15:22

Tack så mycket. Väldigt kul att höra :) det ska jag göra ;) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards