Niican

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Denice Lundahl - 13 november 2014 16:19

Sker så snabbt.
Man hinner inte med.
Det förändras från en dag till en annan.
Ena dagen kan hela världen rasa och nästa kan vara den bästa dagen i ens liv.
Man vet aldrig vad som komma skall.
Så även om man har världens sämsta period i sitt liv då allting känns meningslöst och man mår skit.
Så får man försöka rida ut stormen även om det är tungt.
För redan nästa dag kan det vara värt det.
Det är sjukt hur saker och ting kan växla snabbt.
Det är nästan lite obehagligt faktiskt.
Men man får försöka vara stark i dom sämre tiderna och njuta när man har dom bättre perioderna.
Vet hur svårt det är att vara på botten och försöka nå toppen.
Och ibland undrar jag hur jag klarat det.
Men det är alltid något som driver mig.
Som får mig att kämpa vidare även om jag inte ser ljuset i tunneln.
Hoppas alla har det.
Kraften att hålla kvar oavsett hur man mår.
Viljan och styrkan att ta sig vidare.

Livet är inte en dans på rosor.
Det finns mycket som gör livet hårt och tungt.
Men det finns också mycket som gör livet värt att leva :)


En sak som får mig att kämpa vidare är min fina familj.
Vi är inte som alla andra.
Vi är knäppa, vi är galna, vi är oss själva och vi har jävligt kul tillsammans :)
Ni är guldvärda för mig :)
Och min älskade mamma är verkligen min klippa.
Hade aldrig klarat mig utan dig.
Älskar er <3

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards