Niican

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Denice Lundahl - 22 november 2014 16:55

Galen kärlek.
En underbar känsla.
Det känns fantastiskt.
Jag älskar det :)

Förstår inte hur jag klarar mig utan .
För så fort jag får känna på det igen så kommer allt tillbaka precis som om uppehållet aldrig ens existerat.

Det är kärlek på en väldigt hög nivå.

Jag älskar känslan av att ta på mig matcherna, samla laget , ställa sig på planen och veta att nu väntar några minuter av ren kärlek mellan mig, massa andra och denna underbara runda sak.
För några minuter existerar inget annat än jag,bollen, mitt lag och motståndare.
Allt annat är som bortblåst.
Känslan är fantastiskt, underbar och jag älskar den så mycket.
Den går inte att beskriva utan man måste själv uppleva den :)
För att kunna förstå :)


Fc Nunski ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards