Niican

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Denice Lundahl - 13 juni 2015 10:14

Obeskrivlig.
Jag kan inte ens förklara hur glad och lycklig jag är.
Detta är ingenting jag någonsin känt förut.
Min högsta önskan i livet har gått i uppfyllelse.
Jag måste säga att jag faktiskt fick börja tänka i banor att det kanske inte ens är möjligt ( med tanke på att jag är opererad )
Men det var möjligt och jag är verkligen världens lyckligaste.
Jag känner mig sjukt lyckligt lottad och jag vet idag att det inte är en självklarhet vilket gör det ännu mer guldvärt.
Jag / vi har haft en himla tur och jag är verkligen så glad att just vi haft denna turen.

I onsdags blev allting mycket verkligare.
När jag kom in i rummet och la mig ner slog mitt hjärta i 190.
Jag var så nervös.
När hon började och vi på skärmen kunde se det livet rann mina tårar.
Som jag grät.
Jag grät mig igenom hela ultraljudet.
Och vilken upplevelse :)
Jag svävar fortfarande på moln :)
Jag kan även känna små rörelser vilket är helt underbart :)
Vi är beräknade 8 November och vi väntar en liten pojke :)
Helt fantastiskt, det finns inte ens ord.
Jag vill att det ska gå snabbt för jag längtar efter min prins men jag njuter av varje sekund av graviditeten ändå :)
För vi alla vet hur snabbt tiden går och innan vi vet ordet av det så ligger han här i vår famn och är helt underbar :)
Åh vad jag längtar efter vår prins :)

Detta har jag längtat efter.
Detta är meningen med mitt liv.
Och det finns ingen hellre som jag skulle vilja bilda en familj med än Fredrik.
Han har gjort mig till världens lyckligaste och jag ser så mycket fram emot att bli en liten egen familj :)

Så nu är vår stora nyhet ute och jag kan säga att det känns så otroligt bra att ha så fina människor runt omkring oss som är lika glada som vi :)
Vår pojke kommer få mycket kärlek av många olika människor och ingen är gladare än jag att han kommer ha så många fantastiska människor runt omkring sig :)
Ni är guldvärda fina ni <3


Ni får en bild på både vår son och på bebismagen :)
Trevlig helg alla fina människor / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards