Niican

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Denice Lundahl - 28 juli 2015 17:35

Bara jag eller kanske är det fler som känner så.

Men jag och Fredrik bor tillsammans, väntar barn ihop osv.

Och när jag pratar med folk så säger jag ju ofta "min pojkvän" men jag tycker att det låter så sjukt konstigt. 

Nästan lite dumt.

Min pojkvän , låter som jag är 14 år och kär för första gången , haha.

Men jag förmår mig inte heller och säga min sambo för det tycker jag inte heller låter bra på något konstigt sätt.

Jag vet inte , kanske jag som är knäpp :P

Men i med vi väntar barn ihop så känns det inte alls bra att säga pojkvän, låter så glyttigt och tramsigt på nått sätt.

Haha det är nog bara jag .

Får tvinga honom att gifta sig med mig så jag kan kalla honom för "min man " haha .

Nej skämt åsido ;)

 

För övrigt är jag inne på sista semesterveckan, vilket jävla skit väder.

Det är fan höst redan.

Skit tråkigt som tur är har jag extra jobb annars hade jag dött av att jag var så uttråkad !

Det är svårt för mig att bara vara hemma och inte göra nånting.

Det är inte riktigt min grej.
Så på måndag blir det tillbaka till förskolan och om en månad så börjar skolan igen.

Så då lär jag ha fullt upp ;)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards