Niican

Alla inlägg den 1 november 2007

Av Denice Lundahl - 1 november 2007 21:27

Denna veckan har vi lov :)

Hade körlektion vid ungefär 8 på morgongen både idag och i måndags.

Alltså har jag inte fått mycket sovmorgnar.

Men man får väl offra sig.

Gårdagen var som den var.

Man drog med Tessan till typ en fest så var väl där vid 10 nån gång.

Nice :)

Du är söööt, söööt , sööööt :)

I alla fall idag har de varit lite planering och vi har fixat lite grejer till vår halloweenfest imorgon :)

Nican fick bära runt på en pumpa som inte väger jätte lite men vafan :P

Hoppas festen blir lyckad i alla fall .

Men dom flesta hade kul på min födelsedagsfest så de ska nog bli bra även denna gången :)

Lite singstar med Linda blev de idag efter handlandet till festen :)

Man kände verkligen hur längesen de var sen jag var hos henne sist.

Många minnen kom tillbaka när jag gick där i hennes område.

Ibland saknar man verkligen dom gamla tiderna . . .

Men men jag hoppas att jag inte får feber osv tills imorgon för mår inte helt hundra.

Fast de har dock inte så stor betydelse för jag ska festa ändå !

Haha vem har sagt att de är lätt att ligga på topp ?

I alla fall har även blivit "storasyster" denna veckan :)

I förrgår födde pappas fru en liten pojke :)

Vet inte vad han ska heta osv inu.

Har heller inte träffat den söta lilla bebisen inu men de blir väl av tids nog :)

Jag verkligen ÄLSKAR bebisar så jag längtar ju faktiskt :$

När bebisar är i närheten så blir man inte av med mig :$

Haha nej men de blir nog bra :)
Precis som allt annat ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards