Niican

Alla inlägg den 4 november 2007

Av Denice Lundahl - 4 november 2007 14:30

I fredags hade jag och Tessan halloweenfest :)

Den var sjukt nice.
Vi gjorde de jätte fint med pumpa,spindelnät osv.

De var dö mysigt :)

Först var vi lite oroliga för att de skulle bli för mycket pojkar gentemot flickor men jag tyckte att de blev rätt bra ändå.

Ingen som klagade i alla fall ;)

Nej den blev faktiskt lyckad .

Men vad hade man väntat sig när de är jag och Tessan som fixar ?

Haha :)

Men men igår bröt helvetet loss men de rör mig ingenstans :)

Jag hade absolut inget att förlora på de så för mig är de lugnt :)

Tycker synd om dig men what goes around comes around ;).

Du måste tänka innan du gör saker och ting och inte efter.

Fast tror inte du tänker alls.

De är som vanligt med dig.

Du bryr dig inte om någon annan än dig själv.

Du känner absolut ingenting och har ingen aning om vad du själv vill.

Vilket resulterar att du beter dig som du gör.

Stackare men en dag blir väl även de bra :)

Haha jag vet att du snackar ditt skit men fick bevis på de än en gång igår så vafan :P

Haha sorry vännen men du är ett avslutat kapitel.

Finns nya kapitel att påbörja ;)

Men men allt bara flyter på nu och ja livet leker ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards