Niican

Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Skurup . . .

Av Denice Lundahl - 3 september 2008 22:57

Var i skurup idag.

Var hos pappa en snabbis, gosa lite med Elias.

Han har blivit så stor, snart 1 år, sjukt vad tiden går snabbt.

Sen begav jag mig hem till min riktiga pappa.

Träffa mina brödrar,pappa,sandra och min Busan.

Hon är så jävla fin, busan är egentligen min hund eller jag fick henne när jag bodde där och när jag flytta hem så fick hon stanna kvar.

I alla fall Zeb var ute och lekte och efter Dennis hade gjort läxan gick han också ut och lekte.

Så kvar blev jag och pappa för Sandra var på föräldrarmöte.

Och det kändes så bra, att vi kunde sitta där i soffan och bara prata med varandra, om allt mellan himmel och jord.

Det kändes så skönt, nu är isen bryten i alla fall och jag hoppas verkligen att vi kan bygga upp vår relation och få en pappa dotter relation för det har vi nog aldrig haft.

Jag räknar inte med mirakel men jag vill i alla fall att vi ska få en bättre relation till varandra och få bättre kontakt.

Men det kändes jätte bra idag och jag är jätte glad :)

Nu hoppas jag bara att vi ses mer och pratar mer.

Och förutom det så fick jag 1000 kr som studentpresent eftersom pappa inte ville vara delaktig när jag tog studenten så fick jag det i efterskott.

Kunde varit utan pengar, ville ha honom där men är jätte tacksam för att jag fick dom :)

Dom var som en slags bonus men gladast är jag för att vi pratade mycket, skratta tillsammans, det kändes precis som förr :)

Vi är så lika egentligen, lika envisa, samma humör, lika blyga egentligen innerst inne så tror det är mycket det som gör att vår kontakt inte är den bästa.

Men jag vill att den ska bli bra så jag hoppas att det kommer bli så nu :)

Kommer ju förmodligen plugga i skurup nästa år också så då är det ju bra om vi har bättre kontakt.

Plus vill jag vara delaktig i mina brödrars liv och uppväxt.

Dom är så sjukt sööta, saknar dom verkligen, saknar hela familjelivet faktiskt om jag ska vara ärlig.

Men känns så bra att komma dit och få massa kramar och pussar av Zeb och Dennis trots att jag inte träffar dom allt för ofta.

Men hoppas det blir ändring på det nu, saker och ting händer inte över en natt men jag får helt enkelt hoppas på det bästa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denice Lundahl - 3 september 2018 20:37

Sen jag var här inne.. En evighet sen jag blogga.. Galet... Undra om jag har några läsare kvar ens. Någon som är intresserad eller bara folk som trillar in av en ren slump.  Kanske är det dags att börja blogga igen. Skriva ner alla tankar...

Av Denice Lundahl - 30 december 2017 14:25


Och/eller trodde inte att folk fortfarande klicka in här för att läsa. Jag har släppt bloggen helt. Det finns inte tid. Jag har nu 2 barn och pluggar, dygnets timmar räcker inte till. Jag hade behövt 24 vakna timmar för att jag skulle hinna m...

Av Denice Lundahl - 22 april 2017 02:22

På annat . . . Sjukt längesen jag blogga men kan lika bra göra det nu. Nu när jag sitter här i soffan och inte kan sova. Åh hatar detta :( Jag hade samma problem i slutet av graviditeten med Atlas att jag inte sov på nätterna. Men då somna jag ...

Av Denice Lundahl - 29 januari 2017 12:18

Förstå vart tiden tog vägen. Min älskade lilla kille. Känns som att du kom igår men ändå som att du alltid funnits här hos oss. Kan inte förstå att min kille är så stor. Har heller inte riktigt förstått att vi ska få en till liten kille. Tänk vi...

Av Denice Lundahl - 21 januari 2017 21:25

Ett beslut. Och jag tycker att det är extremt skönt. Vi beslutade på nyår att vi båda skulle ta bort vår fb och instagram bara för att vi lägger för mycket tid på just det. Innan vi sover,när vi vaknat och en hel del tid där emellan. Vilket gör ...

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards