Niican

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Denice Lundahl - 10 december 2008 22:46

Jaa denna och nästa vecka är det verkligen fullt upp.

Jobbar 6 dagar per veckan och 5 dagar av dessa jobbar jag på båda jobben.

Sjukt drygt, för det tar så jävla lång tid att ta sig till jobb med den jävla bussen :) ursäkta alla svordomar :)

Jag måste skaffa en bil nu för jag orkar inte med den jävla bussen, tar typ 1 timme på kvällen att komma hem plus måste jag typ alltid vänta i 15 min på nästa buss, det är kallt och drygt.

Jag är hemma elva på kvällen och ska upp fem nästa dag.

Sen måste jag ta vara på var enda liten timme jag är ledig :S så jag är överallt och ingenstans och ändå känns det som att jag inte gör nånting :(

Missar så mycket speciellt på helgerna för jag jobbar alltid helg :(

Jag klagar som fan nu men kommer vara så jävla nice när lönen kommer.

Det är faktiskt drygt men jag får stå ut :)

Smooo min underbara smoo och jag har anmält oss till dans 2009 men inte vilken dans som helt, vi ska börja på striptease aerobic :$

Haha vi får se hur det går ;) Ska bli intressant att se :)

HAHA vi läste i en bok att korta tjejer ska ha urringning och kortkjol för att se längre ut, så nu har vi i alla fall en ursäkt ;)

Smoo är underbar i alla fall och hon orkar verkligen lyssna på mig 24/7 :)

Men vi har sjukt kul tillsammans och med Smoa skrattar man non-stop :)

Det gillar vi ;)


Så många som dör nu :(

Farmor har också gått bort, vet inte riktigt hur jag känner angående det.

Men om inte annat så reder dom flesta känslorna ut sig på begravningen.


Nej fan har så lite tid att jag sitter och bloggar, äter och skickar sms samtidigt.

Nu ska Nican dra sig för denna gången, hon måste ta vara på sina timmar som sagt :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards