Niican

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Denice Lundahl - 18 december 2008 15:37

Ibland så kan man helt enkelt inte förstå, i vissa fall går det helt enkelt inte.

Hur mycket man än försöker, hur man än vänder och vrider på saker och ting, vad man än säger eller gör så blir man inte klokare för det.

Man får inga konkreta svar och när man får svar så vet man inte hur man skall tolka dom.

Man lever i ovisshet och hoppas på ett tecken, en handling eller vad som helst som skall få en att förstå.

Ibland kanske det inte är meningen att man ska förstå.

Ibland kanske det är meningen att man ska söka svaret gång på gång utan att någonsin finna det.

Eller så finns svaret rakt framför näsan på en och just därför så ser man inte det.

Man får väl bara acceptera att visa saker får man aldrig svar på.

Samma sak som vissa saker borde förbli osagda så kanske vissa svar borde förbli otydliga. . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards