Niican

Alla inlägg den 27 december 2008

Av Denice Lundahl - 27 december 2008 11:04

För det första hatar jag raketer, har alltid varit rädd för raketer.

Har aldrig smällt en raket i hela mitt liv, har alltid haft väldigt stor respekt för raketer.

Men jag är nog den enda, redan nu smäller alla skitungar och även personer i min egen ålder raketer.

För det första förstår jag inte hur killar i min egen ålder kan tycka det är så jävla kul att smälla raketer, däremot kan jag förstå dom yngre.

Igår på Söderkulla så var där ett gäng killar och jag vet att i alla fall vissa var lika gamla som jag är. Det betyder att dom är 19 snart 20 år gamla och slänger in smällare på skolan så det börjar brinna.

Alltså människor ?! sen blir dom skit sura för att han som ringer brandkåren kommer berätta att det var dom.

Så då börja dom skrika och skulle slåss.

Och jag var så arg så jag gick fram och tillbaka, helt frustrerad.

Vi hade öppet fönstret och hörde allting men Snora vela inte att jag skulle säga nånting.

Men annars hade det tagit två sekunder innan jag slängt ur mig all ilska inombords om hur omogna dom är.

Liksom har ni inget bättre att göra med ert liv än att smälla smällare så det börjar brinna ?!

Hur kan ni ens tycka att det är coolt/kul eller vad som nu än gör att ni beter er som 10 åriga skitungar som söker lite spänning och inte tänker längre ?

AHHHHHH så arg jag blir, alltså snälla varför mognar ni inte ?!?!

Vid den här tidpunkten borde vi ändå kommit långt men vafan ni är likadana som ni var när vi var 15.

Så jävla pinsamt !! Snälla väx upp !!

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards