Niican

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Denice Lundahl - 10 augusti 2008 13:46

Hmm jaa jag är redigt sliten.

Jobbat sen i onsdags och det är döden !

Eller man gör inte så mycket och när man väl gör något så är det sjukt tråkigt.

Hade aldrig pallat om det inte vore för alla trevliga och roliga personer som jobbar där :)

Haha och lagom roligt att där är typ dubbelt så mycket killar som tjejer.

Jag fick vara vid brytningen i fredags och där är BARA killar.

Haha dom var väldigt chockade av att se en flicka där.

Men men vad ska man göra när man är så bra som jag är ?

Haha en kille fråga "Känns det inte bra att veta att man är så omtyckt ? När du går ut så går alla andra också ut "

Haha jo det känns väl bra fast jag har inte tänkt på att alla går ut när jag går ut.

Fick beröm av typ min "chef" eller vad man ska säga :)

Haha har även fått en kärleksförklaring :)

Haha men det är kul på jobbet men kommer DÖ imorgon.

Börjar fem, för dum som jag är så sa jag ja till det.

Och så ska jag jobba till fem så det blir 12 timmars arbete imorgon.

Haha kommer bokstavligen dö imorgon.

Men men konstigt nog mår jag bra nu :)

Jag har roat mig och allt känns jätte bra :)

Trodde det skulle vara värre men jag tänker inte ens på det längre.
Vilket jag är glad för :)
Ska inte nämna namn för då kan det bli liv i luckan men du är verkligen en ängel :)

Hoppas du vet hur tacksam jag är för att du finns :)

Haha mycket har hänt på bara 1 vecka men varför ska man ta det lugnt när man vet vad man vill ha ?

Vad ska man vänta på ?

Haha nej jag väntar aldrig på saker och ting.

Jag tar det jag vill ha om jag verkligen vill ha det :)

Haha därav min nya mobiltelefon :)

Lite impuls köp men när man bestämt sig så varför vela.

Haha nej men allt flyter på och det går framåt så jag ska inte klaga :)

Nej nu orkar jag inte sitta här, nu får det bli lite mys :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards